Gå til innhold

Sommerjobb


spirito

Anbefalte innlegg

Jeg trenger så sårt en sommerjobb, men det er jo ikke noe ledig!

Jeg hadde en jobb og trodde dermed jeg kunne ta det med ro, men så fikk jeg beskjed NÅ om at de ikke trengte meg allikevel (pga. dårlig vær). Skikkelig dårlig gjort! Jeg skulle liksom skrive kontrakt når jeg begynte der, my ass.

De lovte meg jobben og var sååå blide og positive, men det hjelper jo lite nå.

Så, hvor kan jeg lete etter sommerjobber?

Jeg har gått igjennom alt mulig av lokalaviser, søkt og kikka på internett og jeg har til og med meldt meg på aetat...

Men finnes det noe ledig? Neeeeeida...

Tips til en fattig student?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo kjipt - hadde du visst det litt før kunne du jo ha fått deg en ny.

Du må jo bare kontakte alle vikarbyrå - ring direkte til firma du kunne tenke deg å jobbe i. Sett opp oppslag kanskje rundt omkring.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring eller stikk innom div, alders og sykehjem.....Mange av de som har knapt med folk, men hvor utlysning ogsånn heller er dårlig..

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto to oppslag på butikken her nede:

Tusenfryd trenger folk - du kan ringe: 23 24 94 40

Meny på Greverud (oppegård - ca 25 min med tog fra Oslo S) trenger også sommerhjelp - der vet jeg ikke noe telefonnummer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på Manpower eller et annet vikarbyrå.

Det er gunstig for deg som er upcoming student, da du sikkert kan få jobbe litt for dem når skolen begynner også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...