Gå til innhold

Redd for å treffe mor


baktus

Anbefalte innlegg

Halloooooo

Det det er mest tøys og tull i dette forumet, men vet ikke helt hvilket som passer mitt dilemma nå:

Jeg har ikke hatt kontakt med min psykopatiske mor på lenge. Nå skal jeg snart til den byen mora mi bor i - sammen med min samboer og min nesten nyfødte (3 mndr) datter.

Mora mi har selvfølgelig ikke sett dattera mi, og hun vet vel gjennom avisa at vi har fått barn - regner jeg med.

Jeg gleder meg til å komme til denne byen hvor jeg har vokst opp, og liksom vise fram gullungen min. Har jo noen kjente der, pluss litt familie utenom mamma.

Men jeg gruer meg også, for hva om jeg plutselig støter på mora mi?

Vet ikke hvem det blir ev. verst for - henne eller meg.

Muligens henne.

Det er uansett veldig rart og unaturlig å bare gå rett forbi min egen mor, mens jeg stopper og snakker med andre kjente.....

Sjøl om det nok må bli sånn.

Hun har gjort meg så mye vondt at jeg orker ikke ha kontakt.

Jeg kommer sjølsagt ikke til å oppsøke steder jeg vet hun frekventerer....

Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i samme situasjon og gikk rett på moren min i en butikk.

MIn reaksjon var egentlig veldig overraskende på meg for jeg begynte å grine og mora mi var bare interessert i babyen. Hun oppførte seg sånn nogenlunde normalt i en periode fordi hun ville ha kontakt med babyen, de to store var hun ikke interessert i. Nå derimot har vi et forhold hvor vi ringer til hverandre kanskje en gang annenhver måned og jeg prøver å ikke la noen ting av det hun sier eller gjør gå inn på meg. Det er forsåvidt greit og jeg ønsker ingen nærmere kontakt men forstår at det går inn på de store ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...