Gå til innhold

Rosa hellikopter


Solsikke

Anbefalte innlegg

Ga etter for presset og kjøpte cdn Rosa hellikopter på en bensinstasjon for 179,50. Ikke noe dyrere enn annen musikk kanskje men fytti rakkern for en musikk:( For lide meg gjennom det for ungenes skyld. De skal nemlig ikke vokse opp som meg å synge tio tusen røde roser som 11 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den første musikken jeg fikk var en lp av kiss, og det gjorde nok så jeg i senere år har fått en ekstremt gunstig musikksmak.

Kjøper du rosa helikopter til unga dine kan du nesten være garantert at de blir narkomane.

Nei, kjøp noe skikkelig musikk, det får trossalt være grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første musikken jeg fikk var en lp av kiss, og det gjorde nok så jeg i senere år har fått en ekstremt gunstig musikksmak.

Kjøper du rosa helikopter til unga dine kan du nesten være garantert at de blir narkomane.

Nei, kjøp noe skikkelig musikk, det får trossalt være grenser.

De har mast om cdn i ukesvis så derfor ble den kjøpt. Hva er galt med dem i forhold til annen barnemusikk? Nå skal det innrømmes at jeg forsøkte å få henne over på den nyeste Asgeir cdn istedet for, men det nyttet desverre ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første musikken jeg fikk var en lp av kiss, og det gjorde nok så jeg i senere år har fått en ekstremt gunstig musikksmak.

Kjøper du rosa helikopter til unga dine kan du nesten være garantert at de blir narkomane.

Nei, kjøp noe skikkelig musikk, det får trossalt være grenser.

De har mast om cdn i ukesvis så derfor ble den kjøpt. Hva er galt med dem i forhold til annen barnemusikk? Nå skal det innrømmes at jeg forsøkte å få henne over på den nyeste Asgeir cdn istedet for, men det nyttet desverre ikke:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mast om cdn i ukesvis så derfor ble den kjøpt. Hva er galt med dem i forhold til annen barnemusikk? Nå skal det innrømmes at jeg forsøkte å få henne over på den nyeste Asgeir cdn istedet for, men det nyttet desverre ikke:(

Det skumle med det er vel at "rosa helikopter" egentlig ikke er barnemusikk, men det sier kanskje mest om de "voksne", i den grad de kan kalles for voksne, som hører på musikken.

Er unga veldig små så gjør det nok ingen skade, og han homsen med rødt hår ville jeg aldri kjøpt til unger. Du vil trossalt ikke at unge dine skal vokse opp med en rødhåret skapningen som flyr rundt og grafser på unga i beste sendetid, som rollemodell.

Nei, mitt råd er Satyricon! Først som sist!

Neida, jeg aner jo ikke hvor store unga dine er, og barnemusikk har jeg fint lite greie på.

Kaptein Sabeltann er vel forresten en farlig mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skumle med det er vel at "rosa helikopter" egentlig ikke er barnemusikk, men det sier kanskje mest om de "voksne", i den grad de kan kalles for voksne, som hører på musikken.

Er unga veldig små så gjør det nok ingen skade, og han homsen med rødt hår ville jeg aldri kjøpt til unger. Du vil trossalt ikke at unge dine skal vokse opp med en rødhåret skapningen som flyr rundt og grafser på unga i beste sendetid, som rollemodell.

Nei, mitt råd er Satyricon! Først som sist!

Neida, jeg aner jo ikke hvor store unga dine er, og barnemusikk har jeg fint lite greie på.

Kaptein Sabeltann er vel forresten en farlig mann?

Jentene mine er 6 og 7 år. Jeg regnet musikken som barnemusikk siden det er småjenter som synger dem. Og det lille jeg har hørt av tesksten ser jeg ikke noe galt i den.

Asgeir er en morsom og koselig barnetime onkel og den tafsinga du snakket om har ikke jeg sett noe til. Han er veldig kul faktisk og ganske morsom for oss voksne også. Var på ett av showene hans og det var svært morsomt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nysgjerrigpetra

Har bestilt cd'n ikveld på nettet til snuppa på 5 år. Hun digger den sangen, og toppen av lykke var da pappan valgte den som melodi på mobilen sin. Skal ikke mye til å glede disse små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene mine er 6 og 7 år. Jeg regnet musikken som barnemusikk siden det er småjenter som synger dem. Og det lille jeg har hørt av tesksten ser jeg ikke noe galt i den.

Asgeir er en morsom og koselig barnetime onkel og den tafsinga du snakket om har ikke jeg sett noe til. Han er veldig kul faktisk og ganske morsom for oss voksne også. Var på ett av showene hans og det var svært morsomt:o)

ironi (av gr. eironeia, forstillelse), uttrykksmåte som går ut på å si det mots. av det en mener, men slik at den eg. mening likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor el. spott. Adjektiv: ironisk. — ironiker, person som uttaler seg ironisk. — ironisere, uttale seg ironisk; gjøre narr (på en humoristisk måte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ironi (av gr. eironeia, forstillelse), uttrykksmåte som går ut på å si det mots. av det en mener, men slik at den eg. mening likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor el. spott. Adjektiv: ironisk. — ironiker, person som uttaler seg ironisk. — ironisere, uttale seg ironisk; gjøre narr (på en humoristisk måte).

Å det forsto jeg liksom ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke Rosa Helikopter eller barnesanger, Knotten på 18 mnd rådigger Kent og Kaizers ;-)

hehe så han blir en slik som meg da:o) Digget mammas musikk til jeg skjønte hvor harry og ukul jeg var.

Hmm lærte det in the hard way jeg da:( Ble ertet i måndesvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He,he... Rosa Helikoper er en gøy sang !!!! Gubben var litt lei da jeg hadde spilt den om og om igjen i over en time. kan du skjønne det ?

Og så har de jo en annen sang: Vi rymmer bara du och jag.... Jeg trodde de sang: Vi RIMMER bara du och jag...*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

He,he... Rosa Helikoper er en gøy sang !!!! Gubben var litt lei da jeg hadde spilt den om og om igjen i over en time. kan du skjønne det ?

Og så har de jo en annen sang: Vi rymmer bara du och jag.... Jeg trodde de sang: Vi RIMMER bara du och jag...*ler*

Sover snuppekrapylet? Tipper du fikk oppleve et overtrøtt spetakkel i går. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår 3åring(neste fredag) har hørt sangen på reklamen, og yndlingsbeskjeftigelsen hennes for tiden er å sitte å synge sangen inn i viften på soverommet. Da får hun samme effekt på stemmen som originalene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så han blir en slik som meg da:o) Digget mammas musikk til jeg skjønte hvor harry og ukul jeg var.

Hmm lærte det in the hard way jeg da:( Ble ertet i måndesvis.

Nå er jo ikke akkurat Kent og Kaizers harry kjerringmusikk da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke akkurat Kent og Kaizers harry kjerringmusikk da, men...

Nei men er det kanskje det om ti år? Min mor hørte vel heller ikke på harry musikk fra 70-80. Men for en 11 åring i 82 var det svært harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men er det kanskje det om ti år? Min mor hørte vel heller ikke på harry musikk fra 70-80. Men for en 11 åring i 82 var det svært harry.

Fordi om mamma hørte på musikken til foreldrene på 60 tallet (Beatles, Elvis o.l) så vil jo ikke det si at det er harry nå??? Nekter å tro at Lasse Stefanz og Sten & Stanley f.eks var noe særlig mindre harry da enn det er nå. Harry musikk er harry, Kaizers kan aldri bli harry vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi om mamma hørte på musikken til foreldrene på 60 tallet (Beatles, Elvis o.l) så vil jo ikke det si at det er harry nå??? Nekter å tro at Lasse Stefanz og Sten & Stanley f.eks var noe særlig mindre harry da enn det er nå. Harry musikk er harry, Kaizers kan aldri bli harry vel!

hehe kanskje ikke. Jeg aner ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...