Gå til innhold

Jeg bare hater det når......


molli

Anbefalte innlegg

......en eller annen TEIT og stygg sang fester seg i huet og kverner rundt der resten av dagen!! Man blir bare ikke kvitt den!

Når har jeg garantert hørt den reklamen fra tv igjen.

Country-berta Heidi Hauges nye CD - hvor en av sangene synges med så skrekkelig engelsk at jeg krymper meg nesten av flauhet når jeg hører'n!

Hun synger om at hun er så heldig, for nå griner'a bare en gang om dagen av hjertsorg...Altså "Once a day". Det er i refrenget. Og hun jodler i vei på norsk-engelsk og uttaler det sånn:

"...Vånns a daj !"

Jeg må sette på meg headset og spille noe annet og overdøve den låta før jeg blir gal av den sangen. Den kverner rundt i hjernebarken så jeg blir sprø! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe akkurat den der kjenner jeg til. Nå er det den norske låta hennes om at hun elsker country og drømmer om Nashvill som jomer i hodet mitt. Ungene spiller rosa hellikopter i bakgrunnen her akkurat nå, så den Heidi Hauge sangen blir vel snart erstattet av den. Det er utrolig irriterende når slike sanger blir hengende igjen i hodet på en hele tiden. Den surrer og går ustoppelig og lar seg ikke slå av:( Har opplevd å ikke få sove på grunn av slike irriterende melodier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! Kjenner til problemet, ja. Men nå har jeg fått lastet ned masse bra musikk, så da iler jeg og setter på noe av det når fæle sanger fester seg i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov at jeg ikke er den eneste som har fått disse talentløse sangene på hjernen, det irriterer meg grenseløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...