Gå til innhold

Deilig fredagskveld :)


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

Har akkurat åpnet en vinflaske og sitter og nipper til glasset, med en røyk i hånden. Er helt alene for første gang på en uke, fikk endelig jaget ut leilighetskameratene, og det føles herlig. Endelig litt tid for meg selv :) Men så ringte en venn og spurte hva jeg driver med, jeg forklarte og han kommenterte: "Er ikke det litt trist og kjedelig, da?". Synes jo slettes ikke det, jeg, ellers hadde jeg jo vært blant folk. Men er det mange andre som mener det? At det å være alene alltid er trist/kjedelig? Jeg er i alle fall sånn at jeg må ha litt alene-tid en gang i blant, selv om jeg er veldig sosial ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres deilig ut!! Jeg elsker å være alene, og noen ganger sitter jeg og nyyter det uten å gjøre en dritt. Kjedelig blir det først etter 1 uke.

Ha en fin kveld =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Det høres deilig ut!! Jeg elsker å være alene, og noen ganger sitter jeg og nyyter det uten å gjøre en dritt. Kjedelig blir det først etter 1 uke.

Ha en fin kveld =)

Heh, en uke? Synes nesten det blir kjedelig etter en dag eller to, jeg :) Men jeg _trenger_ nå disse "en dag eller to" med jevne mellomrom.

Takk for svar, håper du har en fin kveld du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg drømmer om en slik kveld, det har jeg drømt om lenge. Bare alene og hjemme*s*

Kan det ikke ordnes da? Du fortjener det sikkert, Solsikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Jeg er helt avhengig av å ha alenetid. Kjeder meg sjelden eller aldri alene.

Du er sånn som meg, da :) Jeg blir rett og slett utslitt om jeg ikke får litt tid for meg selv en gang i blant. Da passer fredag eller lørdag bra, siden "alle" andre går ut på disse dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke ordnes da? Du fortjener det sikkert, Solsikke :)

Ikke så enkelt å kaste ut mann og tre barn da. Det er enklere at jeg drar bort. Men nå er det ikke det jeg drømmer om:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Ikke så enkelt å kaste ut mann og tre barn da. Det er enklere at jeg drar bort. Men nå er det ikke det jeg drømmer om:o)

Hva om du skysser mann ut med venner og sender ungene til noen slektninger for en helg? Det er da sommerferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du skysser mann ut med venner og sender ungene til noen slektninger for en helg? Det er da sommerferie :)

hehe ja akkurat så slekta har ferie også:o) Vi får se når foreldrene mine kommer hjem fra ferie, men problemet er at de bor i nabohuset mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

hehe ja akkurat så slekta har ferie også:o) Vi får se når foreldrene mine kommer hjem fra ferie, men problemet er at de bor i nabohuset mitt.

Vel, synes du skal finne en ordning... Det er så deilig å få være helt i fred i noen timer og bare ha kommunisere med andre om man ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...