Gjest Davy Skrevet 11. oktober 2000 Del Skrevet 11. oktober 2000 Jeg ser det er et innlegg lenger ned ang. salve for bruk ved trang forhud, og der anbefaler legen en salve som inneholder kortison. Spørsmålet er da om man kan bruke vanlig kortisonsalve som man får kjøpt uten resept på apotektet, eller om det må være noen spesiell type?? Takknemlig for svar. Har også spørsmål om penisstrengen. Denne er på meg altfor kort. Kan man da få kuttet denne løs fra selve penishodet hos legen uten å gjøre noe mer. Ser ut for meg når jeg drar forhuden bak hodet, og bøyer hodet etter slik at strengen ikke strammer, at hadde bare ikke strengen sittet fast i penishodet, så kunne jeg dratt forhuden helt tilbake og blitt glatt på skaftet (selv om den er "litt trang") Har tenkt å gå til urolog for dette sistnevnte. Jeg er 32 og nå vil jeg gjøre noe med problemet, da det gjør vondt når jeg har sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6341-ogs%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-salvetrang-forhud/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 Slver for trang forhud har nok best effekt hos barn og helt unge. Kortinsalver må man ikke bruke over lang tid når den kommer innpå den tynne huden på penishodet. Problemet med strengen under penishodet bør løses med et lite inngrep. Jeg synes du da samtidig bør ta opp problemet med trang forhud. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6341-ogs%C3%A5-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-salvetrang-forhud/#findComment-35434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.