Gå til innhold

Din sexuelle framtid


Snorkfrøken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snorkfrøken

Fremtiden min ser lys ut i følge den testen, men jeg ser at jeg får et forklaringsproblem overfor kjæresten min :)

hysj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg skal visst ha sex med 42 stk.

Jaja, da står vi ovenfor tre muligheter. Den ene er at jeg ikke finner min store kjærlighet på en stund enda, den andre er at jeg finner henne men blir dumpa og begynner å knulle rundt igjen, og den tredje er at jeg finner min store kjærlighet men bryter med mine prinsipper om trofashet.

Den siste er lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You have a 89% chance of dying during sex.

*gulp*

89 % sjans for å dø under sex?

Da er det isåfall enkelte som ikke nødvendigvis får forklaringsproblemer likevel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

89 % sjans for å dø under sex?

Da er det isåfall enkelte som ikke nødvendigvis får forklaringsproblemer likevel.

:)

*hehe* joda, inntil videre så.

Når det gjelder resten av den testen så lukka jeg vinduet kjapt som faen.

:-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* joda, inntil videre så.

Når det gjelder resten av den testen så lukka jeg vinduet kjapt som faen.

:-X

Da er vi like der, jeg klikka meg ut så fort at jeg ikke så at det sto noe om dødsmuligheter. Jeg så tallet 42 lyste i mot meg, og jeg innså at jeg ikke kommer til å møte min store kjærlighet på en stund enda.. Ikke det at jeg leter, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - jeg skal ha sex med ytterligere en person, mannlig sådan. Og ikke bare det - jeg skal faktisk ELSKE ham også. Hmmmm. Jeg som er gift og alt.

Har forresten 36% risiko for å dø under sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops!

Jeg skal i mitt liv ha sex med 67 personer, hvorav 37 er jenter...

Litt kjipt å tenke på, da jeg er jente selv, og til nå har trodd at jeg var hetero...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - jeg skal ha sex med ytterligere en person, mannlig sådan. Og ikke bare det - jeg skal faktisk ELSKE ham også. Hmmmm. Jeg som er gift og alt.

Har forresten 36% risiko for å dø under sex.

Zirine har 89 % sjans for å dø under sex, mens du har 36 % sjans. Dette får meg til konkludere med at Zirine er mye artigere å ha sex med en deg, men du varer lenger.

Jeg tenker veldig mye i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zirine har 89 % sjans for å dø under sex, mens du har 36 % sjans. Dette får meg til konkludere med at Zirine er mye artigere å ha sex med en deg, men du varer lenger.

Jeg tenker veldig mye i kveld.

Pøh. Jeg er dritartig i senga, såh. Det har jeg vitner på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Jeg er dritartig i senga, såh. Det har jeg vitner på!

Tja, jeg får tro deg på dine ord, da.

Dessuten er det jo i og for seg en fordel at ikke damene stryker med under sex.

Eller.. noen ganger kunne det kanskje vært like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg får tro deg på dine ord, da.

Dessuten er det jo i og for seg en fordel at ikke damene stryker med under sex.

Eller.. noen ganger kunne det kanskje vært like greit :)

Hehe, hatt noen dårlige erfaringer, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg får tro deg på dine ord, da.

Dessuten er det jo i og for seg en fordel at ikke damene stryker med under sex.

Eller.. noen ganger kunne det kanskje vært like greit :)

Døh - hold nu smella - spre det ikke rundt til alle da. 89% sjanse for å dø under sex kan ses på flere måter - den heldige kan har 11% sjanse for å ha kvalitetssex.

*gulp*

Det var da ikke no bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh - hold nu smella - spre det ikke rundt til alle da. 89% sjanse for å dø under sex kan ses på flere måter - den heldige kan har 11% sjanse for å ha kvalitetssex.

*gulp*

Det var da ikke no bra?

Nja, du må jo se litt mer positivt på det. Jeg mener, man kan da vel komme godt ut av sexen selv om partneren stryker med?

Det viktige er trossalt hva som skjer i minuttene FØR du dør, ikke OM du dør, eventuelt NÅR du dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg får tro deg på dine ord, da.

Dessuten er det jo i og for seg en fordel at ikke damene stryker med under sex.

Eller.. noen ganger kunne det kanskje vært like greit :)

Om hun jeg debuterte med hadde dødd, hadde det spart meg for en hel masse flauhet.

På den andre siden så er det leeenge siden jeg har sett henne, og en liten flau hvert 15 år fikser man alltids.

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, du må jo se litt mer positivt på det. Jeg mener, man kan da vel komme godt ut av sexen selv om partneren stryker med?

Det viktige er trossalt hva som skjer i minuttene FØR du dør, ikke OM du dør, eventuelt NÅR du dør.

Og hvis man har skikkelig dårlig sex, så er det nesten litt synd at de ikke stryker med. Sånn sett er det jo deprimerende å få bare 46%.

filosoferer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun jeg debuterte med hadde dødd, hadde det spart meg for en hel masse flauhet.

På den andre siden så er det leeenge siden jeg har sett henne, og en liten flau hvert 15 år fikser man alltids.

Jaja...

Ja, men å er ikke jeg så gammel at jeg hadde sex for 15 år siden, så det er atskillig kortere tid siden jeg dreit meg ut sist. Men det blir feil å si at man driter seg ut. Det man angret på i timesvis for 7-8 år siden legger seg ikke på minne engang i dag, så man har da blitt herdet.

Men jeg har sluttet å drite meg ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...