Gå til innhold

Hvis jeg blir en voldsmann..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...så skal jeg skylde på video, musikk og dataspill.

I løpet av de siste dagene har jeg sett på Natural Born Killers og ledd av gladvolden i filmen, jeg trivdes med Hellraiser i stad, jeg skal se Gudfaren for n`te gang om kort tid, jeg har en Bruce Lee film her, jeg hører på Satyricon og Dimmu Borgir, og jeg har spilt så mye Max Paine i det siste at når jeg gikk forbi en pappeske på El-Kjøp i dag så var jeg nummeret ved å klikke meg fram til balltreet jeg ikke hadde, og slå istykker kassa for å se om det lå noe amunisjon i esken. Fakta faen, men jeg fant jo ut etter noen sekunder at jeg verken hadde klikkemuligheter eller balltre på meg.

Jeg tror jeg kommer godt ut av en rettsak dersom jeg skylder på ovennevnte, om noe går gæærnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner problemet.

Etter en periode med altfor mye Mario Cart, tok jeg meg i å febrilsk lete etter skall og bananer i bilen min, som jeg kunne bruke mot bilen bak meg på E6 på vei til jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner problemet.

Etter en periode med altfor mye Mario Cart, tok jeg meg i å febrilsk lete etter skall og bananer i bilen min, som jeg kunne bruke mot bilen bak meg på E6 på vei til jobben.

Slik du kjører det det vel ingen som ligger *bak* deg...??

Hvis du hadde skrevet at du skulle kaste det mot dem som ligger i veien *foran* deg, så ville jeg forstått...

;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...