Gå til innhold

Når regnes det ikke lenger uhøffelig....


gnaffel-laffel

Anbefalte innlegg

gnaffel-laffel

...å gå fra kaffen i et bryllup. Begynner 21.30, kjenner ikke brudeparet sånn veldig godt og vil helst gå tidligst mulig (har veldig god grunn). Kan jeg gå i 23.00-23.30 tiden uten å vekke for mye oppmerksomhet...hva er egentlig vanlig??? Har ikke vært i såå mange bryllup...

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å gå når du vil. Tror jeg.

Selv går jeg aldri før baren er tom, forutsatt at alkoholen er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Jeg syns ikke det er uhøflig.

ok....det var bra....sånne ting kan jo var til langt ut på natta..og det tror jeg ikke jeg ville takle pga visse omstendigheter.

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

Det er bare å gå når du vil. Tror jeg.

Selv går jeg aldri før baren er tom, forutsatt at alkoholen er gratis.

hehe...hadde det blitt servert alkohol i dette bryllupet, hadde jeg nok blitt ganske mye lenger, ja....

Men tror nok ikke det, nei....(og jeg som har kjøpt så fin gave og greier.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

I 23.00-tida er det ikke uhøflig å gå, synes jeg. Hvis noen synes det er rart, skyld på en halsbetennelse som ike er helt bra ennå eller noe sånt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassmus

hehe...hadde det blitt servert alkohol i dette bryllupet, hadde jeg nok blitt ganske mye lenger, ja....

Men tror nok ikke det, nei....(og jeg som har kjøpt så fin gave og greier.....)

Synes ikke du skal bry deg i det hele tatt om hva som ansees for høflig i din situasjon. Det som virkelig er uhøflig her er det faktum at du blir invitert på kalas en lørdagskveld uten noen som helst form for børst!

Da jeg giftet meg hadde vi også gjester om kom til kaffen, men de ikk jo noen liter ved siden av kaffeskvetten sin da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jjjjjjjjjj

ok....det var bra....sånne ting kan jo var til langt ut på natta..og det tror jeg ikke jeg ville takle pga visse omstendigheter.

Takk for svar

hatt sex med en i brudeparet? med en av foreldrene? gravid? hvilke omstendigheter? *supernysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gnaffel-laffel

hatt sex med en i brudeparet? med en av foreldrene? gravid? hvilke omstendigheter? *supernysgjerrig*

hehe...hadde det bare vært så vel :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...