Gå til innhold

Oi oi jeg er ikke klar i toppen nå


Gedo1365380169

Anbefalte innlegg

Gedo1365380169

Selv om jeg er bergenser og ikke helt klar i toppen.

Jeg må få sagt at dol er det beste stedet å være i en sådann stund, ikke det samme som å være i armene til amanda i fra haugesund( har foreldre som hører på denslags)

Jeg har vært på fest nå, og lurte vertskapet til å tro at jeg skulle være der til syv i morgn tidlig.

Hah de kune jo bare tro om igjen.

off jeg var slem, meg og en kamerat snek oss ut dørene da klokka var ett, rett før var jeg ganske edru.

Men for å overbevise vereten om at jeg kom å være der til de tidlige nattetimer, tok jeg og slengte nedpå et par tyuerkere.

Så her sitter jeg da og er godt i gassen og skriver på dol.

Deet har jeg aldri gjort før, så jeg må si at det er en opplevelse uten like,

Og sdd, hvuis du leser dette, så må jeg si at det vi snakklket om deg i går var at du ikke likte brannsupporterkostymer, men du er tilgitt avden grunn, for du har en evne til å luke ut egne koselige innlegg fra slike koselige mennesker som gedo.

Så nå må jerg barefå si god natt til dere senne dolere og takke for i dag og nat:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...