Gå til innhold

Flere surfefunn


birdie

Anbefalte innlegg

Snublet over en for meg ukjent oversikt over gratis varprøver, konkurranser etc.

http://www.101gratis.com

og nå har jeg bestilt meg en blyant med autentiske, røde (!), kinseiske tegn på. Det var imidlertid ikke bare, bare å sende det skjemaet - her er betingelsene jeg har godkjent:

AOCG assumes no responsibility and will never accept any if:

>> You don't receive your pencil.

>> You use your pencil in a stabbing manner around the fleshy parts of your person or anyone elses person that could cause and inflict irritation or injury.

>> If pencil is not applied to a surface that is compatible to graphite distribution within the manner prescribed by your kindergarten teacher.

>> Injury comes to those who tap their pencils incessantly on a hard surface, person, or animal.

>> The pencil leaves a callous due to strenuous pressure for those not properly instructed on how to hold a pencil.

>> Those who receive graphite on their appendage(s) due to "smearing" from the graphite distribution target.

>> Pencil is used in any other manner other than exhibition to show your friends that your friend, Clint, sent it to you from Taiwan, Republic of China.

>> The quality of writing is bad.

>> One receives personal anguish when he/she opens the envelope and finds the graphite "tip" was broken during shipment if customer chose the sharpening service option

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Dæver'n, dette så seriøst ut.

Tenker jeg holder meg og my fleshy parts langt unna sørlandet i sommer.

The great pen-stabber strikes again!

*angst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...