Snoopy_Syttifire Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei på deg gamle mor. Nu er vi endelig tilbake fra ferien. Vi har snart kjørt hele Norge på langs. I allefall føles det slik. Var tilbake fra Narvik onsdag formiddag, etter å ha kjørt hele natta. Torsdag pakket vi bilen igjen og satte kursen mot Skodje. Kom frem sånn litt før kl. 22.00 på kvelden hos sønnens svigerforeldre. Fredag morgen dro gubben og svigergubben med hver sin bil til Bergen. Gubben med svigerdatterens bil og svigergubben med flyttebilen. (forvirret.....hehe). Beate og jeg ble igjen på Skodje. Hun skulle treffe gamle kjente og jeg tenkte å benytte sjansen til å bli bedre kjent med sønnens svigermor. Det ble riktig så trivelig. Gubben og svigergubben kom frem til Bergen på kvelden og lastet inn noen av flyttesakene. I dag dro Beate og jeg hjem i nydelig vær. Naturen fra Ålesund-traktene og opp hit er aldeles praktfull. Blir helt betatt jeg. Gubben og svigergubben er på tur hit og er vel her ganske seint i kveld. Jeg har lovt å ha kveldsmat klar til dem. Det har vært et par uker preget av kjøring, og nu er jeg lei. Har ikke tenkt meg noen steder neste uke, som er min siste ferieuke *uuuuuæææææææææ*. Skal på CT for ryggen den 15 aug. og er litt spent på om de finner den prolapsen legen antyder at jeg har. Mye tyder på at det er noe slikt som plager mitt vakre legeme.....hehe. Skal skrive mail når jeg får ånden over meg. I mellomtiden får du nøye deg med masse klemmer fra ei litt sliten nordlandsbærte. *klæmmmmm* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63487-retvizan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Se det, der var du tilbake! Du har ihvertfall fått bevega på deg i ferien. Vi er hjemme for tida, ingen får meg avgårde på ferie når TdF pågår. Var jo 14 dager på hytta da, men der tror jeg du er sånn noenlunde oppdatert per sms. Venter nå på å få begynne i aktiv sjukemelding, skal ha et møte med sjefen når hun kommer hjem fra ferie den 22. Så blir det litt skjemavelde før jeg får klarsignal fra trygdekontoret, regner med å begynne i begynnelsen på august. Snuppa reiste inn til Wulfi i går, og blir til mandag. Regner med hun koser seg glugg ihjel med ulvesøstera og hestene. Ei hun kjenner fra nabolaget i byen har hytte like ved Wulfi, så alt er bare velstand. Kos å høre fra deg igjen! :-))) Klemz! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63487-retvizan/#findComment-280016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.