Gå til innhold

Hvor mye kan jeg bli erstatningspliktig for?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Skrev ett innlegg lenger ned her hvem er ansvarlig her.

Når jeg leser innlegget i ettertid ser jeg at jeg ikke har spurt om det jeg egentlig lurte på. Jeg har i den saken tatt på meg ALL skyld. Men jeg lurer på hvor mye kan jeg bli erstatningspliktig for? Det eneste jeg så som ble skadet var buksa til sykkelisten. Men kan jeg ende opp med å være nødt til å betale lege og vetrinærregning. Samt nye klær, hjelm, briller og sykkel?

Jeg tror jo ikke vedkommende kommer til å forlange mer enn vedkommende har krav på, men en om vist atte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo uansett ikke kreves å erstatte noe annet enn det som har blitt skadet da + evt legeregning, men det er vel heller tvilsomt, og er uansett ikke mye. Buksa kan han vel kreve at du erstatter, men ikke noe mer om ikke noe annet ble skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Brother

Du kan være glad du ikke bor i USA du Solsikke, for da ha du nok blitt saksøkt for alt du eier og har å enda litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være glad du ikke bor i USA du Solsikke, for da ha du nok blitt saksøkt for alt du eier og har å enda litt til!

Ja jeg vet og er svært glad for at jeg ikke bor i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...