Gå til innhold

Norge er et vakkert land :o)))


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Etter å ha fartet fra Narvik til Bergen i ferien så ser vi hvor flott dette landet er.

Vi kom i land med ferga på tur nordover og ble møtt med blankskurte fjell, blikkstille hav og strålende sol. Det var helt utrolig, og jeg kjente med hele meg at jeg er og blir nordlending. I midnattsol har vi sittet ute og drukket vin (og øl) og riktig sugd til oss alle inntrykk.

Vel hjemme i Trøndelagen pakket vi bilen og dro mot Skodje (v/Ålesund). I strålende vær snirklet vi oss nedover kysten. Forbi små hus og rosenbusker, og ut og inn av fjorder og viker.

Jeg blir aldri lei av å se på hus og hager, hav og fjell, lys og skygge. Jovisst bor vi i et et flott land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei S74,

Landet *ser* flott ut! :-)

Hvis bare noen ville reparert den f*rb%¤ede termostaten, så ville det vært perfekt!

Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda , Norge er et vakkert land ,men tanken om et feriehus i St. Tropez slipper nå ikke helt taket allikevel :-))) *ser på drømmehus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Hei S74,

Landet *ser* flott ut! :-)

Hvis bare noen ville reparert den f*rb%¤ede termostaten, så ville det vært perfekt!

Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Kjære deg. Hva er galt med termostaten din? Her funker den aldeles utmerket. Kanskje jeg skal sende deg en ny fra Trøndelagen?

*sommerpust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Hva er galt med termostaten din? Her funker den aldeles utmerket. Kanskje jeg skal sende deg en ny fra Trøndelagen?

*sommerpust*

Jeg har følgende innstillinger:

Over 25 grader: OK

14 - 24 grader: kaldt

6 - 13 grader: forb*nnet kaldt

Under 6 grader: eksisterer ikke.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Jeg har følgende innstillinger:

Over 25 grader: OK

14 - 24 grader: kaldt

6 - 13 grader: forb*nnet kaldt

Under 6 grader: eksisterer ikke.

Med vennlig hilsen

E du pysat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E du pysat?

Niks - jeg er kald! :-)

Mennesker utviklet seg til å bo innenfor 30 grader vekke fra Ekvator. Her er vi ca 60 grader vekke, og det er alt for langt.

*Savner Rio de Janeiro*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Niks - jeg er kald! :-)

Mennesker utviklet seg til å bo innenfor 30 grader vekke fra Ekvator. Her er vi ca 60 grader vekke, og det er alt for langt.

*Savner Rio de Janeiro*

Med vennlig hilsen

Da er det bare en ting å gjøre og det er å flytte til varmere strøk.

Gubben og jeg snakket en periode om å flytte til Australia aller New Zealand :o). Vi kom aldri så langt og bor fremdeles i dette dalføret *sukk*.

Men det er aldri for sent.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men la du merke til skillet? Vi her i nord er ikke så flink til å ta vare på gammle hus som de er der sør. Du merker skille allerede på trøndelagsia.

Men ellers er jeg enig med deg. Ingenting er så vakkert og allsidig som landet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Men la du merke til skillet? Vi her i nord er ikke så flink til å ta vare på gammle hus som de er der sør. Du merker skille allerede på trøndelagsia.

Men ellers er jeg enig med deg. Ingenting er så vakkert og allsidig som landet vårt.

Det er sant det du sier der. Det er flere gamle, vakre hus nedover landet. Det har jeg faktisk ikke tenkt over før nu. Men ingenting slår naturen nordpå, med midnattsol :o).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det du sier der. Det er flere gamle, vakre hus nedover landet. Det har jeg faktisk ikke tenkt over før nu. Men ingenting slår naturen nordpå, med midnattsol :o).

Nei det er sant som du sier:o) Ingenting slår naturen og midnattsolen. Men det er så trist å se alle disse vakre gamle gårdene stå til forfall. Jeg la merke til det på tur til Tønsberg i fjor sommer. Det var så veldig tydelig, syntes jeg. Men nå elsker jeg slike vakre gamle byggninger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...