birdie Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Og jeg som skrev det raskeste jeg klarte! Gå tilbake i to sekunder, da - dersom du har popupkiller må du sjekke teksten i menyene øverst på sida. *hinter* 0 Siter
birdie Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Huh? Svaret ligger et lite hakk ovenfor her *gnir trøtte øyne* Jeg snakker seff om finessene på bokforumet. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Svaret ligger et lite hakk ovenfor her *gnir trøtte øyne* Jeg snakker seff om finessene på bokforumet. Herregud, først sto det at jeg hadde ingen nye meldinger, men klikka likevel, jeg. Hvordan skriver jeg svar? *Rødme* 0 Siter
birdie Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Herregud, først sto det at jeg hadde ingen nye meldinger, men klikka likevel, jeg. Hvordan skriver jeg svar? *Rødme* Ved å trykke på Reply-knappen under tekstfeltet til meldinga (det ligger vel en over også, tror jeg). It's as hard as that. 0 Siter
birdie Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Herregud, først sto det at jeg hadde ingen nye meldinger, men klikka likevel, jeg. Hvordan skriver jeg svar? *Rødme* Flink jente! *klappe på skuldra* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Flink jente! *klappe på skuldra* *Stolt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.