Gå til innhold

Går det an å finne ne perfekt gutt?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke slik at kvinner bruke halve livet sitt på å finne den perfekte mann, for så å bruke resten av livet på å forandre ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at kvinner bruke halve livet sitt på å finne den perfekte mann, for så å bruke resten av livet på å forandre ham?

Ja, det har du pokker meg rett i!!

Kan jeg skrive ut innlegget ditt og vise det til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv de vakreste og mest perfekte mennesker har sine feil. Eller feil og feil..lyter? Og menneskelige brister.

Selv fotomodeller peller buser, promper og har løs mage i blant. Kanskje de også har ekle uvaner som å klippe tåneglene i sofaen, eller å slenge brukte truser rundt omkring på baderomsgulvet "for everyone to see".

Eller en fyr er tilsynelatende helt perfekt, helt til han åpner munnen og begynner å le.....da skjærer lyden nesten gjennom glass og får grøssningene til å ile nedover ryggraden din. Sånn at du synes støvsugeren er mere behagelig å sitte og lytte til :-)

Jeg var sammen med en fryktelig kjekk og billedskjønn fyr en gang. Mørkt hår og brune øyne, hvite og perfekte tenner i et flott smil. Han viste seg å ha en del mindre delikate uvaner...han dusjet en gang i uka bare, hobbyen hans var å grave ut buser av nesa mens han satt i sofaen og så på tv om kvelden. Funnene han gjorde i nesa, knipset han ned på gulvet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Selv de vakreste og mest perfekte mennesker har sine feil. Eller feil og feil..lyter? Og menneskelige brister.

Selv fotomodeller peller buser, promper og har løs mage i blant. Kanskje de også har ekle uvaner som å klippe tåneglene i sofaen, eller å slenge brukte truser rundt omkring på baderomsgulvet "for everyone to see".

Eller en fyr er tilsynelatende helt perfekt, helt til han åpner munnen og begynner å le.....da skjærer lyden nesten gjennom glass og får grøssningene til å ile nedover ryggraden din. Sånn at du synes støvsugeren er mere behagelig å sitte og lytte til :-)

Jeg var sammen med en fryktelig kjekk og billedskjønn fyr en gang. Mørkt hår og brune øyne, hvite og perfekte tenner i et flott smil. Han viste seg å ha en del mindre delikate uvaner...han dusjet en gang i uka bare, hobbyen hans var å grave ut buser av nesa mens han satt i sofaen og så på tv om kvelden. Funnene han gjorde i nesa, knipset han ned på gulvet......

At mannfolk pisser på toalettgulvet første gang de er på besøk hos ei dame de sjekker opp, har forundret meg. Det var det en jeg kjente som gjorde, og fikk passet sitt påskrevet, meget flaut. Man må da skjerpe seg litt første gangen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...