Gå til innhold

Hjelp! Trenger tak over hodet!


spirito

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet drømmeleiligheten, var på visning idag og er heltent! Jeg SKAL ha den!

Problemet er bare det at den er innflyttingsklar 10 oktober, mens skolen min begynner 19. august...og det er for langt å pendle...

Det er vel ingen som vil leie ut for 1 1/2 måned liksom...så hvor i alle dager skal jeg bo??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noen en campingvogn du kan låne for den månden da? Hvis ikke får du bo i telt*s*

Mamma og Pappa har campingvogn, kanskje jeg kan låne den? Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan spørre flisa? Hun jo bor Moss (eller der omkring).

Jeg skal gå på skole i Sarpsborg, er et stykke unna :o(

Men bo hos Flisa? Hehehe, det hadde jeg ikke turt, gitt! Men det kunne jo vært svært spennende :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Du kan få leid i 1 mnd. i en hybel.. Står annonser i aftenposten aften hver dag.. Koster deg ca. 3000,-, men det er jo bedre enn å bo på gata!

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larkollen?

Har ikke bil, desverre. Hadde vel uansett aldri bosatt meg der med vogn, har noen bekjentskaper der jeg helst vil holde meg unna. Dessuten ville det vært litt pinlig å bo midt oppi campingliv" :Þ

Harry-harry-harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få låne hagen min til teltet ditt, ligger sånn ca. en mil unna :-) Tror jeg...

Takk for tilbudet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få leid i 1 mnd. i en hybel.. Står annonser i aftenposten aften hver dag.. Koster deg ca. 3000,-, men det er jo bedre enn å bo på gata!

Lykke til..

Tusen takk for tipset!

*løpe og kjøpe aftenposten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...