Gå til innhold

Siden urinveisforum er stengt!!!!!


Gjest Litt fortvilet i øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Litt fortvilet i øyeblikket

Noen andre som setter kateter daglig?

Jeg har for tiden blod i kateteret og dersom jeg tisser vanlig er det skikkelig ubehagelig. Jeg har ikke urinveisinfeksjon men regner med at jeg har skadet urinrøret pga spasmer.

Hva skal jeg gjøre? Det er plagsomt. Synes det blir teit og spise smertestillende pga dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er sikker på at det ikke er infeksjon , men kun skade på urinrøret ,Vil det hjelpe å sette litt lokalbedøvende middler ca fem min før du setter kateteret inn . En annan løsning er jo å sette inn et permanent kateter noen dager slik at du ikke hele tiden stikker noe opp og irriterer . Men jeg ville nok tatt kontaktr med legen min bare for å være sikker . Selv om det ikke er Uvi kan det være en infeksjon der alikevel i slimhinnene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litt fortvilet i øyeblikket

Dette kan jo ikke løses pr.brev uansett.

Jeg tror ikke legen min har noe greie på dette. Vanlige fastleger er ganske uvitende om slike ting. Jeg får ringe sykehuset i morgen og håpe at ikke alle har ferie :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...