Gå til innhold

Sovesofa med fjærmadrass?


spirito

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en sovesofa en vakker dag, til den nye leiligheten (hvis jeg får den da..). Jeg må liksom ha senga i stua der, så det må bli en sovesofa. Jeg er på utkikk etter en sovesofa (dobbelseng) med aktig fjærmadress (ikke skumgummi ihvertfall!).

Er det noen som vet hvor man får kjøpt sånne?

Eller er det noen som har gode tips til innredning av kombi stue/soverom?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikea, vel?

Ja, jeg fant to der, men de kosta 8000 og 9000 kroner! Tror ikke jeg har råd til seng jeg...får ligge på gulvet :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fant to der, men de kosta 8000 og 9000 kroner! Tror ikke jeg har råd til seng jeg...får ligge på gulvet :-(

Min mor kjøpte en på Bohus. Hun fikk den billig, fordi det var tilbud akkurat da, men de er ganske dyre til vanlig.

Den hun kjøpte er veldig god som seng, men litt hard i putene til sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor kjøpte en på Bohus. Hun fikk den billig, fordi det var tilbud akkurat da, men de er ganske dyre til vanlig.

Den hun kjøpte er veldig god som seng, men litt hard i putene til sofaen.

Tusen takk for tipset! Skal ta med en tur dit jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...