Gå til innhold

Har dere bilder av familien med dere i pengbok/veske etc?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Det har ikke jeg.

Og det er visst merkelig.

Ikke bruker jeg pengebok heller daglig.Det hender den slumper med, men der ligger bare et gamelt skrytebilde av sambo, fra den tiden vi var nyforelsket.

Traff ei gamel barndomsveninne,og hun hadde full pakke med. Og hadde jo lyst å se mine avkom også.

Jeg føler meg litt merkelig, men det er bare slik jeg er. Veska mi er full av rot. Og har to små rom til visakort og penger. Lever lenge på det.

Du da,kan du vise fram familien din sånn øyeblikkelig, om behovet/ønsket skulle oppstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglemor

Nei, i lommeboka mi har jeg ingen bilder lenger. Jeg orker ikke å drasse på mer enn nødvendig i veska!

I fjortisalderen hadde jeg selvsagt et par hundre passbilder i lommeboka - det hadde jo alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Måtte faktisk sjekke, har ikke den store oversikten over hva som til enhver tid befinner seg der.

Du har ikke vurdert å ta med deg lommeboka og en sulten ulv å være med på House of sushi vel? *håpefull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du har ikke vurdert å ta med deg lommeboka og en sulten ulv å være med på House of sushi vel? *håpefull*

Ikke helt utenkelig det, vettu. Må sjekke opp om rå fisk er ulvemat først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt utenkelig det, vettu. Må sjekke opp om rå fisk er ulvemat først.

De har vietnamesiske retter der også, som ikke er rå.

http://www.houseofsushi.com

Klikk på Haugesund og se nøye på bildet. Barnevogna du ser omtrent midt i bildet tilhører arveprinsen. Legg forøvrig merke til den sinnsyke veska somhenger på håndtaket. Mødre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

De har vietnamesiske retter der også, som ikke er rå.

http://www.houseofsushi.com

Klikk på Haugesund og se nøye på bildet. Barnevogna du ser omtrent midt i bildet tilhører arveprinsen. Legg forøvrig merke til den sinnsyke veska somhenger på håndtaket. Mødre...

La den inn på favoritter jeg. Kunne ikke stå for den veska, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La den inn på favoritter jeg. Kunne ikke stå for den veska, he he.

Som sagt, den er helt syk. Måtte ha noe knæsjt så hun fant den igjen sa hun. Sydd den sjøl og allting. Kan sikkert lage en til deg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Som sagt, den er helt syk. Måtte ha noe knæsjt så hun fant den igjen sa hun. Sydd den sjøl og allting. Kan sikkert lage en til deg også ;-)

*Hi-ick*

No way! Adidas sekken funker heeelt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt utenkelig det, vettu. Må sjekke opp om rå fisk er ulvemat først.

Nei æsj og fyyyysj !!! Kommer ikke på tale !

*løper på kjøkkenet og koker torsken litt ekstra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen bilder i lommeboken, bortsett fra på bankkortet og sertifikatet mitt.

Men jeg har en hjemmeside hvor folk jeg kjenner kan beskue familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUff, jeg har bare et bilde av eldste datteren med barnbarnet mitt...har ikke funnet noen bilder som passer i størrelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke jeg har noe bilde av samboer'n i lommeboka, men jeg har iallefall et par stykker (skrytebilder) av sønnen min. Det er et must!

I yngre dager hadde jeg vel lommeboka pakka med bilder av både nye og gamle kjærester og en skokk venninner. Skjønner ikke at jeg gadd å dra på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...