Gjest retvizan Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Nå har jeg fått sms'n din! Fant laderen før jeg køya i går, og meldinga må ha kommet i løpet av natta. Gudd løkk! ;-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Jeg tror Snuppa er dau. Har ikke hørt en eneste lyd der oppe fra i dag.... 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Jeg tror Snuppa er dau. Har ikke hørt en eneste lyd der oppe fra i dag.... Hun livner nok til utpå dagen, he, he. Hvor lenge var de ute og hoppa i går? Skal bassen til by'n i morgen eller må hun hentes? 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Hun livner nok til utpå dagen, he, he. Hvor lenge var de ute og hoppa i går? Skal bassen til by'n i morgen eller må hun hentes? Hmm...Håper hun snart har tenkt å våkne. Selv var jeg klar for flere timer siden. Har ikke hjerte til å vekke henne... He,he... Aner ikke hva Alf har tenkt. Hva får vi til middag om vi leverer henne på døra ? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Hmm...Håper hun snart har tenkt å våkne. Selv var jeg klar for flere timer siden. Har ikke hjerte til å vekke henne... He,he... Aner ikke hva Alf har tenkt. Hva får vi til middag om vi leverer henne på døra ? Skal dere i stallen, så bare vekk henne! Hmm, middag? *tenke* Hva har du lyst på? Og nei, jeg gidder _ikke_ å lage lasagne. 0 Siter
Wulfi Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Skal dere i stallen, så bare vekk henne! Hmm, middag? *tenke* Hva har du lyst på? Og nei, jeg gidder _ikke_ å lage lasagne. Vil ha kylling og noe ! Ikke Wok. Og IKKE sånn fløtegratinerte poteter fra esker !!!!!!! *grynt* Og til dessert vil jeg ha noen UTEN vaniljesaus ! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Vil ha kylling og noe ! Ikke Wok. Og IKKE sånn fløtegratinerte poteter fra esker !!!!!!! *grynt* Og til dessert vil jeg ha noen UTEN vaniljesaus ! Ok, kylling da. Hva med min deilige jordbær, kiwi, krem og honningdessert? Forresten, vi spiser ikke før i 18.30-tida, da er dagens etappe ferdig. Og vær så snill, ikke dur inn midt i etappa da! 0 Siter
Amiga Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Ja det kan du gjerne si, har hatt problemer med å komme meg inn på DOL i dag! :-( 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Ja det kan du gjerne si, har hatt problemer med å komme meg inn på DOL i dag! :-( Uffda, lurte på hvor du ble av. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.