Gå til innhold

soppkurer hjelper ikke mer


gulli

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så fortvilet etter å ha tatt 3 canesten-kurer nedentil uten at soppen har forsvunnet. Symptomene nedentil (inni) er sårhet og verking helt oppover i magen synes jeg det verker, og det klør vanligvis sjelden nedentil. Jeg blir helt gal av dette. Jeg har stridd med sopp nedentil kronisk i mange år, men så ille som nå har det ikke vært. Kan noen gi meg råd, please? Ps. Jeg har prøvd diflucan tabletter før, men ingen varig help. Og jeg har skylt nedentil med treeddikk etter anbefaling fra apoteket, men det hjalp ikke. Jeg er mor til ei lita jente på snart 10 måneder og ammer, så jeg kan ikke ta noe som kan virke inn på henne. Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest soppmusa

jeg oxo sliter med det..

Råd fra legen: ta en tablett (diflucan tror jeg hun mente) annenhver uke, ta stikkpille canesten før og etter mens. Vask deg (og han bør gjøre det samme) før og etter samleie og smør på litt canesten-salve. Mye styr men det skal visst hjelpe!

Jeg er i hvert fall soppfri nå.. bank i bordet!

(dette med diflucanen annen hver uke blir dyrt!)

Håper du blir kvitt det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du må få en undersøkelse, for muligens er det ikke sopp i det ikke sopp i det hele tatt, men eksem, allergi eller annet.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få en undersøkelse, for muligens er det ikke sopp i det ikke sopp i det hele tatt, men eksem, allergi eller annet.

vennlig hilsen

Hei, hvilke type undersøkelse skal jeg spørre legen min om å ta da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...