birdie Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Sitter og lytter til en artist som heter Zididada - aner ingenting om fyren, men dette var sommermusikk, gitt! Litt reggaeinspirert gitar (kort strumming på andreslaget) og melodier som sitter kjapt i øret. Sier som Steinar Fjeld i Expertreklamen (ja, for det ER han?): Løøøøøp og kjøp! Evt. last ned, da - vi er jo tross alt på nettet her? ;o) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Veeel, akkurat her er naiv en kvinne heeelt etter mitt hjerte. Ingenting slår musikken jeg holder på å spille alle andre her i huset "i hjæl" med:-) Men litt ok var den*s* 0 Siter
birdie Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Skrevet 14. juli 2002 Veeel, akkurat her er naiv en kvinne heeelt etter mitt hjerte. Ingenting slår musikken jeg holder på å spille alle andre her i huset "i hjæl" med:-) Men litt ok var den*s* naiv spiller bra musikk, hun - men noen ganger er det greit å ikke anstrenge huet for mye! ;o) Det er ikke for ingenting at sommeren er tida da jeg leser mest kiosklitteratur, heller.. Bra det ikke er varmt hele året - da hadde jeg antagelig blitt en åndspygme! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.