Gå til innhold

Tips til sommermusikk


birdie

Anbefalte innlegg

Sitter og lytter til en artist som heter Zididada - aner ingenting om fyren, men dette var sommermusikk, gitt! Litt reggaeinspirert gitar (kort strumming på andreslaget) og melodier som sitter kjapt i øret.

Sier som Steinar Fjeld i Expertreklamen (ja, for det ER han?):

Løøøøøp og kjøp!

Evt. last ned, da - vi er jo tross alt på nettet her? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Veeel, akkurat her er naiv en kvinne heeelt etter mitt hjerte.

Ingenting slår musikken jeg holder på å spille alle andre her i huset "i hjæl" med:-)

Men litt ok var den*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel, akkurat her er naiv en kvinne heeelt etter mitt hjerte.

Ingenting slår musikken jeg holder på å spille alle andre her i huset "i hjæl" med:-)

Men litt ok var den*s*

naiv spiller bra musikk, hun - men noen ganger er det greit å ikke anstrenge huet for mye! ;o)

Det er ikke for ingenting at sommeren er tida da jeg leser mest kiosklitteratur, heller.. Bra det ikke er varmt hele året - da hadde jeg antagelig blitt en åndspygme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...