Gå til innhold

Lykken i Danmark


Gjest Buggy

Anbefalte innlegg

Gjest Buggy

Noen som har vert der??? Er det vert en tur nedover for å feste litt...? Så en reportasje i nyheten om alle nordmenn som reise ned for å feste...kanskje vi andre også får hive oss på :o) Hvor ligger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løkken.

Jeg var der for noen år siden, men vi var så uheldige med været at ferien egentlig ikke var det helt store.

Men på fine dager er det utvilsomt sydentendenser der, men doptilbudet er vel omtrent verre enn på Ibiza, og det er mange suspekte steder der.

Jeg hadde nok uansett foretrukket syden. Noe spesielt dyrere blir det heller ikke, og min tur der nede for 4 år siden kostet med rundt 14000, da inkludert en hytte som vi var 12 stk som leide.

Alstå, syden er billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...