Gå til innhold

Fluene tar oss! Hjeelp!! :o(


piperill

Anbefalte innlegg

Noen MÅ hjelpe meg! Her i varmen på Sørlandet har fluene helt tatt overhånd. Vi bor litt landlig til, så det er klart det kommer noe fluer, men det her tar kaka. Vi flyr rundt med fluesmekker og dreper og dreper, men de ser ut til å ha en overlevelses teknikk hvorav dreper du en formerer de seg til tre. Badet vårt er fullt. Jeg får helt angst!!!

Er vanligvis ikke så følsom av meg, men jeg begynner å få problemer med å oppholde meg her inne. Det byr meg rett og slett i mot!

Værså snill! Let frem alle gode kjerringråd dere har, gi meg et tips hvordan man skal holde de unna.

Hilsen desperat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Det høres ut som du har en uendelig strøm av fluer, så da nytter det jo lite å bruke tiden din på å drepe "alle" - du må heller forhindre dem i å komme inn i huset ditt. Dette gjør du med fluenetting for dører og vinduer.

Alternativet er vel å flytte til et mer fornuftig sted! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Netting foran vinduene burde hjelpe mye.

Ellers så finnes det slike ark du har på veggen med lim og bilder av fluer. En kamerat som bor ved siden av en bondegård sverger til de, sier de er bedre enn vanlig fluepapir i "rull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netting foran vinduene burde hjelpe mye.

Ellers så finnes det slike ark du har på veggen med lim og bilder av fluer. En kamerat som bor ved siden av en bondegård sverger til de, sier de er bedre enn vanlig fluepapir i "rull".

Lurt med netting på vinduer og dører. Jeg har uansett funnet den ultimate insekt fanger! Skal på biltema og kjøpe nå. En lampe med UV lys og elektrisk gitter rundt det igjen, som griller dem alle sammen. 2 x 119,- kr skal jeg alltids klare å bruke for å slippe å få angst fornemmelser når jeg skal på badet eller spise middag. :o)

Takk for tips alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...