Gå til innhold

når og hvordan søke permisjon?


Kristiane

Anbefalte innlegg

-Viser til tidligere innlegg "student, eng.stønad og pappaperm". Når må vi søke om pappaperm? Det er jo ikke helt sikkert når jeg begynner i jobb. Er det da nok at en søker etter at jobben er i boks, dvs ut på nyåret, eller er dette noe som må søkes om nå før fødsel (august)?

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IreneG

Dere _må_ søke innen 3 mndr etter at han begynner permisjonen for ikke å gå glipp av utbetalinger. Dere må ta opp med det aktuelle trygdekontoret hvor lang saksbehandlingstid de har i slike saker.

jeg kan ikke tenke meg at dere må bestemme dette allerede ved fødsel - det har aldri vert nødvendig for pappas permisjon tidligere. Men hør med trktr for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...