Gå til innhold

Vaginalt, så munn


Gjest Runar1000

Anbefalte innlegg

Gjest Runar1000

Jeg har noen venner som sier det er helt ok å ha samleie og så smatter hun ham til det går etterpå. Er det ikke ekkelt å tenke på at den har vært dypt i deg, der du ikke får vasket deg, og hvor det er masse bakterier, og så smatte det av penisen hans etterpå? Er det noen jenter her som gjør slikt nå og da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri gjort det, men typen min tenner veldig på tanken. Avogtil mens vi har sex, sier jeg at jeg skal ta ham i munnen etterpå, og da går det for ham med en gang stakkaren!

Tror ikke jeg skal prøve det noen gang. Ikke pga evnt. bakterier, men fordi jeg vil ikke vite hvordan jeg selv smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvorfor ikke?

jeg gjør det - av og til.. Synes ikke det er ekkelt, er jo fra meg selv. Har jeg sleika en annen jente kan jeg vel få litt av meg selv i munnen.. Dessuten bruker vi glidekrem, så jeg smaker for det meste den. Ellers når vi ikke har brukt glidekrem, er det ikke noe spesielt med smak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hva er galt med det?

Hva er galt med det? Jeg gjør det rett som det er... slikker ikke du henne da? Får ikke du de samme "ekle, bakteriene" i deg da? og jeg tror forressten de fleste jenter vasker seg der hver dag... jeg gjør i allefall det. Vasker ikke du penisen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Ja da, det er mange som driver litt med både det ene og andre; først penis i skjeden, så litt med munnsex. Det smaker slettes ikke verst av en penis som har vært inne i skjeden, så sant ikke jenta har gående en infeksjon.

Man kan tenke seg at det er hyggelig å ta en pause under samleiet, og under denne pasuen drive litt med oral sex, han slikker henne og hun han på kjønnsorganene, for på den måten få opp lysten og tenningen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort det, men typen min tenner veldig på tanken. Avogtil mens vi har sex, sier jeg at jeg skal ta ham i munnen etterpå, og da går det for ham med en gang stakkaren!

Tror ikke jeg skal prøve det noen gang. Ikke pga evnt. bakterier, men fordi jeg vil ikke vite hvordan jeg selv smaker...

Hvem bryr seg om hva som har vært hvor så lenge det ikke dreier seg om rumpehullet. Skulle jeg begynt å mase om vasking av både det ene og det andre så hadde moroa blitt ødelagt. Har f.eks. ingenting i mot å kline med typen etter at han har slikket meg eller å suge ham etter at vi har hatt samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest er det uvanlig da?

Ble overrasket da jeg så dette innlegget, for dette trodde jeg var helt vanlig. Vi gjør i hvertfall sånn omtrent hver gang vi har sex. Dvs vi veksler mellom samleie og munnsex fram og tilbake en rekke ganger i løpet av "akten". Både at jeg suger han og at han slikker meg skjer mellom at vi har samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det er mange som driver litt med både det ene og andre; først penis i skjeden, så litt med munnsex. Det smaker slettes ikke verst av en penis som har vært inne i skjeden, så sant ikke jenta har gående en infeksjon.

Man kan tenke seg at det er hyggelig å ta en pause under samleiet, og under denne pasuen drive litt med oral sex, han slikker henne og hun han på kjønnsorganene, for på den måten få opp lysten og tenningen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Du skrev: "Det smaker slettes ikke verst av en penis som har vært inne i skjeden, så sant ikke jenta har gående en infeksjon. "

Og jeg lurer på:

Hvordan vet du dette?

Såvidt jeg veit, er du en mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev: "Det smaker slettes ikke verst av en penis som har vært inne i skjeden, så sant ikke jenta har gående en infeksjon. "

Og jeg lurer på:

Hvordan vet du dette?

Såvidt jeg veit, er du en mann...

Tror de fleste menn har smakt på en dame, eventuelt slikket henne om de har hatt et langvarig åpent forhold.

Tja, jeg vil nå selv være enig i påstanden fra Bertisen.

Nå har jeg ikke smakt på en penis, men jeg har nå smakt på damen og kanke tenke meg at smaken er så annerledes om den sitter på penis!

Så der fikk du med dine fantasier!!!!!!!

hehe, men morsomt spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Du skrev: "Det smaker slettes ikke verst av en penis som har vært inne i skjeden, så sant ikke jenta har gående en infeksjon. "

Og jeg lurer på:

Hvordan vet du dette?

Såvidt jeg veit, er du en mann...

Du mener vel ikke alvorlig at du tror at alle Dr. Grünfeldts svar bygger på personlige erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke skittent inni skjeden!

Nyter man så nyter man....

Kan man gi hverandre nytelser med disse metodene så er det vel sjelden man tenker på hva det er man får i seg? Sålenge ikke motbydelige lukter stopper det.

Dessuten så er det jo damens sug som får ham rasket opp igjen til runde to -tre og fire? sammen med ballekiling:-))

Stå på!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...