Gå til innhold

Må jeg akspetere det?


Gjest NiceGuy

Anbefalte innlegg

Gjest NiceGuy

...At kjæresten min møter eksen sin igjen for å prate osv. når han i utgangspunktet har vært en stor drittsekk mot henne etter at hun gjorde det slutt. Han aksperte ikke det. Hovedgrunnen er vel at han vil ha igjen skjedet som han gav kjæresten min den gangen, hva skal han egentlig med det? Gi det til andre jenter som egentlig var kjøpt til kjæresten min? Jaja, kjæresten min vil i hvert fall ikke ha skjedet.

Det hadde vært greit for meg om situasjonen hadde vært litt annerledes. Nå lurer jeg på hva dere synes og hadde gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

"Møtes for å prate osv."

Det får meg til å lure på hva osv. betyr.

Sannsynligvis ville jeg spørre hvorfor hun skal møte han igjen når de ikke kunne skilles som venner, og hvorfor de skulle prate sammen uansett. Ønsker hun å ha han som venn framover? Eller er det noe annet som ligger bak?

Jeg mener om det bare er for å levere et smykke så kan det også sendes eller bare overleveres for så å gå.

Samtidig så bør du kanskje spørre deg selv hva du er redd skal skje og hvorfor?

Er dette et veldig "ferskt" forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...