Nemi Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 ..med ferie!!! :-Þ Nyyyter i fulle drag,med vinflaska ved min side *s*s*s* Happy holiday,everybody :-Þ 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Ferie er topp!! Vi kom hjem fra en ukes ferie i dag. Har hatt det så kjekt!! Nyt det :-) Hilsen 0 Siter
Lionn Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Ferie er topp!! Vi kom hjem fra en ukes ferie i dag. Har hatt det så kjekt!! Nyt det :-) Hilsen Jepp, jeg har lyst å reise hele tiden. Men nå skal jeg prøve å roe meg til i slutten av august. 0 Siter
Nemi Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Skrevet 14. juli 2002 Jepp, jeg har lyst å reise hele tiden. Men nå skal jeg prøve å roe meg til i slutten av august. Hva skjer i sluten av august da,Liån? Går det bra med studiene forresten? 0 Siter
Nemi Skrevet 14. juli 2002 Forfatter Skrevet 14. juli 2002 Ferie er topp!! Vi kom hjem fra en ukes ferie i dag. Har hatt det så kjekt!! Nyt det :-) Hilsen Vi skal vel på ferie til helga (hvor,-det vet vi ikke enda) Glæde mæ! Skal gjøre ferdig oppussinga av kjøkkenet først. Kos deg videre du også. 0 Siter
Lionn Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 Hva skjer i sluten av august da,Liån? Går det bra med studiene forresten? Neeeeeeeemi!! Jeg må vel en eller annen gang komme meg bort til Oslo og synes at slutten av august kan være passende. Studiene? Neimen, i jøssenavn, jente. Nå er det jo sommerferie. Skål!! 0 Siter
Poetica Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Ja, jeg hører de sier det, og satser på at det stemmer i år som alle år. One week to go... Kos deg, lad opp med solskinn, vin og heftig sex. )) *ferieklem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.