Gå til innhold

Brunepiller??

Anbefalte innlegg

En venninne av meg kjøpte noen slags "brunepiller" i Sverige. Hun ble kjempebrun! Hun tok pillene kombinert med soling, men de skulle også gi farge uten. Det dreier seg ikke om vanlige betakarotentabletter som fås kjøpt i norske helsekostforretninger, men jeg regner med at de må bestå av veldig konsentrerte mengder betakaroten.

Noen som har erfaring med denne typen piller?

Noen som vet om de er å få kjøpt i Norge?

Er ikke glad i å sole meg, men skulle veldig gjerne likt å ha litt farge likevel...!

Takknemlig for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63616-brunepiller/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Tanya1365380060

De heter "Solbrun", og hun kjøpte de i en matvareforretning rett over svenskegrensen.

Takk for svar:)

Jeg tror ikke at Norge har sånne piller, her i landet tror vi sikkert at det og er farlig..*rister oppgitt på hodet*

Det finnes slike bruningspiller som inneholder stoffer som ikke er helt bra, men slike selges for det meste i USA. Jeg kjøpte selv noen piller i Frankrike som skal øke pigmentproduksjon, forlenge brunfarge og forberede huden for solen, som jeg skal bruke neste sommer! Disse er fra bergasol, et merke som jeg tror føres og så i Norge, men som sagt så er det heller tvilsomt at disse pillene finnes her.

Men ta deg en tur over til Sverige da vel, kjøp solbrun pillene og bli fin og brun før sommeren er helt over!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63616-brunepiller/#findComment-310661
Del på andre sider

Takk for svar:)

Jeg tror ikke at Norge har sånne piller, her i landet tror vi sikkert at det og er farlig..*rister oppgitt på hodet*

Det finnes slike bruningspiller som inneholder stoffer som ikke er helt bra, men slike selges for det meste i USA. Jeg kjøpte selv noen piller i Frankrike som skal øke pigmentproduksjon, forlenge brunfarge og forberede huden for solen, som jeg skal bruke neste sommer! Disse er fra bergasol, et merke som jeg tror føres og så i Norge, men som sagt så er det heller tvilsomt at disse pillene finnes her.

Men ta deg en tur over til Sverige da vel, kjøp solbrun pillene og bli fin og brun før sommeren er helt over!:)

Joda Solbrn får kjøpt i Norge gjennom postordre! Det er Vitalas som fører dem så hvis du søker på Vitalas så finner du sikkert frem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63616-brunepiller/#findComment-315045
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...