Gå til innhold

Fjerne sprit-tusj?


mettewa

Anbefalte innlegg

Vår tidligere høyt elskede to-og-et-halvt åring har i dag tegnet min rosemalte utstyrskiste med rød sprit-tusj. Trenger vel ikke skrive at det langt fra gjorde seg med et ekstra kunstverk på lokket...

Er det håp? Finnes det i det hele tatt noe som fjerner sprit-tusj? Prøvde meg med våtservietter, sånne vi bruker i stumpen på barna våre, men da forsvant jammen malinga i samme slengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo se om denne linken kan gi deg et svar, har aldri prøvd produktet selv..

http://www.cleaningshop.no/html/artikkler/5003.shtml

PS- jeg har kun fjernet sprittusj med neglelakkfjerner, men dog ikke på møbler.

Takk for tipset! Skal jeg sannelig prøve, selv om jeg ble litt skeptisk når jeg ser at den til og med fjerner valp med olje på labbene ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Skal jeg sannelig prøve, selv om jeg ble litt skeptisk når jeg ser at den til og med fjerner valp med olje på labbene ;-)

*Knis* Det var da svært så effektiv den var da. Lurer på om den fjerner alt man ønsker - da skal jeg sannelig kjøpe litt og spraye på noen politikere jeg ikke er så glad i =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i det. Rosemalte kister er stygt.

Neida, alle andres, men selvfølgelig ikke min.

Forøvrig er den det eneste furumøbelet jeg har i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...