Snoopy_Syttifire Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Han broren din må jammen være litt av en type. Helt imponert jeg. Hvordan går det i jobben? Eller kanskje dere har ferie akkurat nu og bare nyter fridagene. Jeg starter på min siste uke i morgen og liker det ikke. Har overhode ikke lyst til å starte opp igjen *sukk*. Vi hadde det fint nordpå, trivelig å treffe familien igjen. Vi kjørte tilbake hit natt til onsdag denne uka, og torsdag pakket vi bilen på nytt og satte kursen mot Skodje. Der tok vi inn hos sønnens svigerfamilie. Gubben og svigergubben dro videre til Bergen fredag for å hente flyttelasset til ungene. Beate og jeg ble på Skodje til lørdag, hun besøkte venner i Ålesund og jeg ble bedre kjent med sønnens svigermor. Lørdag dro vi hjem, og på natta kom flyttelasset. Bilen ble tømt i dag med hjelp av et par kompiser av sønnen. Det gikk ganske radig. Det har vært mye kjøring de siste dagene og jeg føler meg litt forvirret med hensyn til dager og hvor i landet jeg befinner meg.....hehe. Men nu er det slutt! Ikke bare blir man sliten men pengene forsvinner jo før de kommer inn. Fyttegrisen...... Nu skal jeg køye. Har planer om å gjøre noe fornuftig i morgen. Vet ikke riktig hva men finner vel på noe. Skal i allefall gå meg en tur om ikke ryggen krangler. *nattaklem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63626-poeticasnuppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetica Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Heeei! :oD Ja, han er en skjønn type, og oppfinnsom! Den beste broren i verden, faktisk. ;o) Har ikke begynt ferien enda, går inn i ei uke med flere dager med 12,5 timers dager nå, men i dag er det bare en vanlig dag, da. Jeg trives i jobben, er i ferd med å ta spranget til å avansere allerede. Har det moro på jobben, og kollegene mine er helt topp alle som en, en riktig sammensveisa glad gjeng, til tross for spesielt stort arbeidspress nå i ferietiden. Det går an å jobbe i et slikt miljø da, vet du! ) Håper all reisinga og styret har vært verdt det i ferien din. I følge sms så har jeg forstått at det har det. ) Så nå er gutten på plass, håper dere får tid til å kose dere litt sammen før jobben starter igjen. Tenker det er godt å ha de der nå! Her er alt meget vel, kjærlighetslivet er i sommermodus, og denne uka har vi ett par jubileer som par. ) *klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63626-poeticasnuppa/#findComment-281329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoopy_Syttifire Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Heeei! :oD Ja, han er en skjønn type, og oppfinnsom! Den beste broren i verden, faktisk. ;o) Har ikke begynt ferien enda, går inn i ei uke med flere dager med 12,5 timers dager nå, men i dag er det bare en vanlig dag, da. Jeg trives i jobben, er i ferd med å ta spranget til å avansere allerede. Har det moro på jobben, og kollegene mine er helt topp alle som en, en riktig sammensveisa glad gjeng, til tross for spesielt stort arbeidspress nå i ferietiden. Det går an å jobbe i et slikt miljø da, vet du! ) Håper all reisinga og styret har vært verdt det i ferien din. I følge sms så har jeg forstått at det har det. ) Så nå er gutten på plass, håper dere får tid til å kose dere litt sammen før jobben starter igjen. Tenker det er godt å ha de der nå! Her er alt meget vel, kjærlighetslivet er i sommermodus, og denne uka har vi ett par jubileer som par. ) *klemmer* Sønnen og frue er ikke kommet enda, de kommer ikke før den 28 juli. Men flyttelasset er her ). Og jeg gleder meg virkelig til de kommer oppover, det skal bli godt å få dem i nærheten igjen. De blir jo boende her til sønnen får seg jobb og de får seg leilighet i Trondheim. Det kan jo ta en stund men vi skal nok klare det. Og etterpå kan vi dra på besøk til hverandre og drikke kaffe. Ååååååå som jeg gleder meg til det. Mamma og søstersen ser også frem til at de kommer. Vi er ingen stor familie derfor setter vi stor pris på å øke antallet. Har akkurat kommet tilbake fra en spasertur og er varm og svett. Tror jeg skal bake brød i dag og kanskje trø meg en tur og plukke villbringebær. Ha en fin dag frue. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63626-poeticasnuppa/#findComment-281411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.