Gå til innhold

FU: Hva er din beste Practical Joke?


Pappa Bjørn

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn

Jeg har det med å være en skikkelig spøkefugl mot venner og kjente. Jeg tar helt av dersom noen skal gifte seg eller fyller rundt år. da er nåden gjemt lang borte i kosmos! Har dere forumister noen favoritter?

Min favoritt er den der en arbeidskollega av meg skulle gifte seg. Alle på jobben samlet inn og kjøpte en dyr gressklipper i bryllupsgave. De nygifte stusset på gaven siden de bodde i en leilighet uten hage, men takket så mye. Det var jo en dyr gave og ville jo komme godt med når de engang fikk sitt eget hus.

De skjønte derimot at de trengte den da vi hadde plantet Karse i alle teppene deres mens de var på bryllupsreise.

Vi har tatt mange av dem men en vi som lovlydige borgere aldri har tort å prøve er å plante hasjplanter utenfor politikammeret for så å ringe avisene. Det hadde vært gøy men............

Nå, få høre! Hva er deres favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte et brev en gang til en venn av meg, der jeg sa at jeg var fra Oslo Skadedyrkontroll. Vi hadde drevet skadedyrsbekjempelse på Grønland og Tøyen i 2 måneder, og nå var turen kommet til Hertug Skulesgt. 15. Øverst stod det "Rundskriv", og under der sto det "Til beboere i Hertug Skulesgt."

Jeg ba han klargjøre leiligheten for sprøyting den og den datoen klokka da og da, samt at han måtte fjerne alle plagg og møbler av bomull og viskose fra leiligheten.

Han gikkk ikke på den, men sendte et tilsvarende brev videre til en felles venn av oss. Denne vennen _klargjorde_ faktisk leiligheta for spryøting. han hadde også fjernet alle plagg og møbler av bomull og viskose :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...