Gå til innhold

trenger litt trøst.. og oppmuntring..

Anbefalte innlegg

har d vondt nå.. sitter her alene.. ser ut.. og merker hvor alene jeg er..

har en stor vond klomp i magen som vil ut.. men d går ikke. .den kommer seg ikke ut.. den spinner seg bare større og større.. blir vondere og vondere.. d må jo gå hull på den engang..

føles ut som om jeg balanserer på en stram line.. gjør jeg en feil nå.. så ryker jeg fluks til hel..... balanserer med ørsmå millimeter.. og i natt føles det ut som jeg mister balansen..

trenger så sårt noen oppmuntrende ord og litt støtte..

er lei av å høre at alt er opp til meg, er lei av å høre at d er jeg som må jobbe for å få d bedre, er lei av å høre at d e jeg som skal gå veien.. for er FULLSTENDIG klar over d..! men hva hjelper d når jeg ikke vet hvor jeg skal gå? å til hvem??

-og jobber med saken.. har komt meg langt siden i fjor på samme tid.. men nå er alt!! d borte igjen..

og vet at d er jeg som igjen må klatre veien opp.. at d er jeg som må ta i..

men er drittlei av å høre d..!!

vil la d presse ligge litt.. vil ha lov å ha d vondt.. uten å "måtte" komme seg oppover stigen igjen med det samme..

vil gråte.. (som om d går)..

trenger støtte.. trenger at noen tar rundt meg og sier at d skal gå bra... trenger at noen bryr seg når jeg har d sånn som nå..

er vel egentli alt for mye å be om.. vet d.. men er det jeg øsnker uansett....

har klaget nok nå.. sikkert skrevet endel jeg kommer til å angre på..

men uansett.. GO sommer folkens!

*sender klemmer til de osm vil ha*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63640-trenger-litt-tr%C3%B8st-og-oppmuntring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære, kjære sterke du!

du har all grunn og lov til å kjenne på smerten. du har lov til å ha det vondt, men plei deg selv. har du noen du kan prate med? har du noen du stoler fullt og helt på? så ring dem. hvis ikke; tapp varmt vann i badekaret, lag deg en STOR kopp med kakao m/krem. ta i masse masse skum i badevannet. legg oppi noen tåpelige leker. ta med deg cd-spiller inn på badet, sett go-musikken på fullt. legg deg oppi. shave leggene, stell neglene, smør deg inn med en go fuktighetskrem. PLEI DEG SELV! for det fortjener du!

eller gjør som meg: sett deg ned og mal eller tegn følelsene dine. skriv ei novelle hvor du er hovedpersonen. skriv rett fra hjertet. skriv dikt. og har du hatt gode dager hvor du har skrevet noe, ta det fram og les det. igjen og igjen.

for jeg vet, i mitt hjerte, at en dag skal du få oppleve ekte og sann glede. men jeg tror ingen vil kunne klare å kjenne denne ekte gleden hvis en ikke har vært langt nede.

så, kjære du: hold ut!

sender deg masse styrke. og en stor armkrok som du kan legge hodet forsiktig ned i og bare slappe av. bare gråte og hvile. hvis du vil ha den, er den der for deg.

men husk: du har lov til å være sliten. ta deg tid og gå i ditt eget tempo!

stor klem fra agapetos.

kjære, kjære sterke du!

du har all grunn og lov til å kjenne på smerten. du har lov til å ha det vondt, men plei deg selv. har du noen du kan prate med? har du noen du stoler fullt og helt på? så ring dem. hvis ikke; tapp varmt vann i badekaret, lag deg en STOR kopp med kakao m/krem. ta i masse masse skum i badevannet. legg oppi noen tåpelige leker. ta med deg cd-spiller inn på badet, sett go-musikken på fullt. legg deg oppi. shave leggene, stell neglene, smør deg inn med en go fuktighetskrem. PLEI DEG SELV! for det fortjener du!

eller gjør som meg: sett deg ned og mal eller tegn følelsene dine. skriv ei novelle hvor du er hovedpersonen. skriv rett fra hjertet. skriv dikt. og har du hatt gode dager hvor du har skrevet noe, ta det fram og les det. igjen og igjen.

for jeg vet, i mitt hjerte, at en dag skal du få oppleve ekte og sann glede. men jeg tror ingen vil kunne klare å kjenne denne ekte gleden hvis en ikke har vært langt nede.

så, kjære du: hold ut!

sender deg masse styrke. og en stor armkrok som du kan legge hodet forsiktig ned i og bare slappe av. bare gråte og hvile. hvis du vil ha den, er den der for deg.

men husk: du har lov til å være sliten. ta deg tid og gå i ditt eget tempo!

stor klem fra agapetos.

tusen takk for oppmuntrende ord.. de hjalp..!

ting går litt bedre nå.. selv om d ikke ble noe særlig søvn i natt..

og tar gjerne i mot en armkrok.. om jeg gråter er d godtd at noen bryr sg.. noen holder rundt meg..

håper du for en forsatt god sommer..!

jeg skal vekk en stund nå.. få prøvd å kose meg litt å slappe aav.. og kommer forhåpentligvis sterkere tilbake..

*sender mange klemmer og en takk :)*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...