Amiga Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Må jeg registrere meg på bokprat selv om jeg er registrert på fullthus.com? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Neida. Nå freser jeg avgårde på posten! :-) Klemz. 0 Siter
Amiga Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Skrevet 15. juli 2002 Neida. Nå freser jeg avgårde på posten! :-) Klemz. Jeg har gitt mannen beskjed om at han får dra til posten siden vi drar sydover på stranden i dag! :-) *klemz* 0 Siter
birdie Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Jeg har gitt mannen beskjed om at han får dra til posten siden vi drar sydover på stranden i dag! :-) *klemz* Hvis du mener for å _bruke_ boksidene, så må du det, ja - de er uavhengige av hverandre. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Hvis du mener for å _bruke_ boksidene, så må du det, ja - de er uavhengige av hverandre. Oops. :-/ 0 Siter
birdie Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Oops. :-/ Komme her og tro at du har peil, vøttø... *snøft* Du har mail. Et par stykker, visstnok. 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Komme her og tro at du har peil, vøttø... *snøft* Du har mail. Et par stykker, visstnok. He, he, det var jo 50% sjanse for at jeg _kunne_ ha rett da. ;-) Nå har jeg funnet mailene også, ble så distrahert av enkelte i gudeverdenen ei stund, du er god på harrystoff, fugger'n! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.