Gå til innhold

GRÅ avføring?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå

Lørdag ble jeg SÅ uggen i magen, diare og småkvalm, orket nesten ikke spise noenting. Skjønte ikke hvorfor, hadde ikke spist noe uvanlig?

Søndag formiddag følte jeg meg ganske bra, men utpå ettermiddagen ble jeg verre igjen. Hadde noen diffuse magesmerter, følte at jeg hadde hard mage som "trykket" på noe i underlivet også, men kanskje var det ikke det i det hele tatt? Så vanskelig å sette fingeren på hvor magesmertene kom fra! Begynte å tenke på urinveisinfeksjon, men det er så lenge siden jeg har hatt det at jeg ikke husket hvordan det pleide å begynne. For sikkerhets skyld så tok jeg en god dose med CranMax, det har hjulpet meg før.

Fikk også litt illeluktende luft i magen, minner om når jeg skal ha mensen, men det skal jeg ikke, er heller på eggløsningstidspunktet. Men altså: Luften føltes litt hormonelt betinget? Det føles som om det KAN ha noe med underlivet å gjøre, at problemer der påvirker fordøyelsen?

Kort sagt: klarer ikke å avgjøre hva magesmertene kommer av.

I dag da jeg våknet hadde jeg først litt hard avføring. En stund senere var det derimot stikk motsatt: LØST, og VELDIG GRÅLIG, har aldri hatt sånn farge på avføringen før!

Hva i all verden kan dette komme av? Har ikke spist noe uvanlig i det siste? Ikke vært utenlands e.l. Tror ikke fargen kommer av CranMax heller, det har jeg jo tatt ofte før (men vanligvis litt mindre doser).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63650-gr%C3%A5-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...