Gå til innhold

GIdder ikke å bla igjennom alt - noen; oppdatér meg litt! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper noen andre med bedre husk enn meg gjør det, Stone skal gifte seg, se meldinger "11 dager igjen". Det har egentlig vært ganske stille. birdie skal bli mamma den 29. juli. Og så bør du ta en titt på dette forumet: http://www.fullthus.com/bok/

:-)

Håper noen andre med bedre husk enn meg gjør det, Stone skal gifte seg, se meldinger "11 dager igjen". Det har egentlig vært ganske stille. birdie skal bli mamma den 29. juli. Og så bør du ta en titt på dette forumet: http://www.fullthus.com/bok/

:-)

Meldte meg inn jeg...men klarer ikke å logge meg på....

Annonse

Det skjer da ting andre steder enn på DOL også;

Innbrudd i bilen - helvetes svensker.

Forøvrig hadde vi en fin liten tur....*s*

Næ - gi deg a! Utenfor hotellet, eller i byen?...Ja, i grunnen så skjer det MER utenfor DOL :-)

Vi tar sjansen til helgen igjen vi...kanskje de ikke liker Toyotaer vet du! *s*

Ok, først og fremst har vi noen nye dolpar. Anker og Webbis skal f.eks. stå framfor presten til høsten. Det er uvisst om han valgte den kvinnlige eller den mannlige webbisen. En webbis er en webbis, samma faen, tror jeg han tenkte, og ga f... i kjønn.

Ellers så har Lion lovet å komme å suge meg ved første anledning, og naiv har lovet å se på. Kie har lovet noe av det samme, og jeg skal hjelpe birdie i forhold til å gi henne en større ungepark enn det Kie har.

Håkon har også spurt spirito om hvorvidt hun liker analsex, over en middag her forleden, og spirito driver i dette øyeblikk og iler, for å komme til meg å utføre oralsex.

Ellers så har jeg kjøpt dvd-spiller, jeg har kjøpt flere dvd-filmer, trives enormt med det, skal bare jobbe to dager denne uka, prøver å begynne å trene igjen, dreit i champis til nesten 30000 kroner flaska, og horene avslo vi tvert.

Bortsett fra alle med planer om å gi meg oralsex, så er ting helt normalt her på dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...