Gå til innhold

BH - et mareritt for stive nakker


Gjest freak of nature

Anbefalte innlegg

Gjest freak of nature

Har funnet ut at bh er noe herk for nakken. Stroppene strammer noe j**** akkurat over nakkepartiet, hvilket er lite komfortabelt, især dersom man har stiv nakke (undertegnede har).

Jenter, få av dere utøyet ved enhver frie anledning (misforstå meg rett :)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke enig

Jeg synes det er tvert i mot, hvis jeg bruker en god, bred bh med masse støtte er disse virkelig en avlastning på nakke og skuldre og rygg.

Dette er _dyre_ bh-er som er penest med klær oppå, man får heller bytte over til den lekre blondesaken med de tynne stroppene når man skal vise seg for noen i undertøyet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest freak of nature

Du må nok kjøpe deg noen bedre BHer. En med brede stropper og god støtte, som ikke strammer.

Men de er jo ikke særlig pene da..Litt greit med litt pent undertøy, på en måte..

Man må visst lide for skjønnheten -

hmf

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tvert i mot, hvis jeg bruker en god, bred bh med masse støtte er disse virkelig en avlastning på nakke og skuldre og rygg.

Dette er _dyre_ bh-er som er penest med klær oppå, man får heller bytte over til den lekre blondesaken med de tynne stroppene når man skal vise seg for noen i undertøyet..

eg er enig med begge to...det beste må da være ei veksling mellom bh'er med breie stropper etc (så man kan ha ein god bh under klær der det passer best med bh), dei sexy blondegreiene (så man får litt føde for sensualiteten) og bh-løs (så man kan føle seg litt fri fra alt som strammer innimellom)

det eine utelukker ikkje det andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Set Abominae

eg er enig med begge to...det beste må da være ei veksling mellom bh'er med breie stropper etc (så man kan ha ein god bh under klær der det passer best med bh), dei sexy blondegreiene (så man får litt føde for sensualiteten) og bh-løs (så man kan føle seg litt fri fra alt som strammer innimellom)

det eine utelukker ikkje det andre :)

du er velkommen inne på ranglere.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er velkommen inne på ranglere.....;)

åjasså? velkommen, tilogmed? ;))

vel, eg sitter og sikler på solskinnet ute, så det spørs...dei kvite leggene mine kunne trengt litt sol, og så har eg jo d-vitaminmangel og greier. så eg trur jaggu solskinnet vinner i dag :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjasså? velkommen, tilogmed? ;))

vel, eg sitter og sikler på solskinnet ute, så det spørs...dei kvite leggene mine kunne trengt litt sol, og så har eg jo d-vitaminmangel og greier. så eg trur jaggu solskinnet vinner i dag :)

*klem*

Jaja... *ser ut og sukker* overskyet og heslig her... Får ta meg en tur til Skippagurra ikveld.....;)

Livet i tana, e ik som livet andre plasser...

Kos deg ;)

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...