flisa Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Nei! - bare DEL I :-) har nå hatt 14 dager ferie - og har 8 dager igjen som vi skal bruke i Frankrike til høsten...tror vi...om vi får det til med skolefri etc. Du da? tenkt å komme å drikke vin en kveld eller? vi har MENGDER! :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Skrevet 15. juli 2002 Nei! - bare DEL I :-) har nå hatt 14 dager ferie - og har 8 dager igjen som vi skal bruke i Frankrike til høsten...tror vi...om vi får det til med skolefri etc. Du da? tenkt å komme å drikke vin en kveld eller? vi har MENGDER! :-) Vinen står jeg glatt over, og tar heller med meg min faste følgesvenn Gordon;-) Rent bortsett fra det, så sitter jeg her i stua mi og har en uke ferie igjen....UTEN barn, så du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje tar meg en tur. Men først må jeg få fikset noe på bilen. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2002 Skrevet 15. juli 2002 Vinen står jeg glatt over, og tar heller med meg min faste følgesvenn Gordon;-) Rent bortsett fra det, så sitter jeg her i stua mi og har en uke ferie igjen....UTEN barn, så du skal ikke se bort i fra at jeg kanskje tar meg en tur. Men først må jeg få fikset noe på bilen. hmmm:-) Gordon? :-O noe jeg ikke skjønner? - skynd deg da - fredag reiser vi til Harryland igjen! :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Skrevet 15. juli 2002 hmmm:-) Gordon? :-O noe jeg ikke skjønner? - skynd deg da - fredag reiser vi til Harryland igjen! :-) Gordon`s Dry Gin ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.