Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Takker :-)

Nå har jeg psyka meg opp kan du tro.

Det kan jeg tenke meg, ja, ;-)

Høvdingen skryter fælt av Kreta. Han nærmest bosatte seg der hver sommer da han var ung student, hadde med telt som han camperte i på diverse strender.

Du får sikkert en drømmeferie! :-)

Annonse

Annonse

God tur, det er en herlig øy:-)) Meget god mat, gjestmilde og hyggelige mennesker. Rolig, billig å handle.

Hvor på øya? Oppe ved ved Chania eller nede ved Hovedstaden?

For å være ærlig vet jeg ikke eksakt hvor det er, men stedet heter Agii Apostoli.

Takk :-)

Flott, du kommer helt sikkert ikke til å angre! :-) Etter turen til Kreta blir du kanskje så modig at du tar turen hit ned et år? *S*

Ungene og jeg har vært nede på sydkysten med faren min og samboer i dag, vi har kost oss skikkelig på stranden! Badetemperaturen var kjempefin! Puppene og magen har fått en ganske skarp rosafarge enda jeg hadde parasoll og brukte solfaktor 15, men det gjør heldigvis ikke vondt!

Da er det verre med skuldrene og ryggen til ungene som nektet å ha på seg t-skjorte når solen var på det sterkeste, jeg regner med de har lært til neste gang!

Du får ha en god tur, skal du være 1 eller 2 uker?

*klem*

Flott, du kommer helt sikkert ikke til å angre! :-) Etter turen til Kreta blir du kanskje så modig at du tar turen hit ned et år? *S*

Ungene og jeg har vært nede på sydkysten med faren min og samboer i dag, vi har kost oss skikkelig på stranden! Badetemperaturen var kjempefin! Puppene og magen har fått en ganske skarp rosafarge enda jeg hadde parasoll og brukte solfaktor 15, men det gjør heldigvis ikke vondt!

Da er det verre med skuldrene og ryggen til ungene som nektet å ha på seg t-skjorte når solen var på det sterkeste, jeg regner med de har lært til neste gang!

Du får ha en god tur, skal du være 1 eller 2 uker?

*klem*

Fikk med meg at du var på soltur og håper ikke det svir nå, hverken på deg eller ungene.

Jeg skal være en uke :-)

Fikk med meg at du var på soltur og håper ikke det svir nå, hverken på deg eller ungene.

Jeg skal være en uke :-)

Så brun som du var i fjor og med det gode været i vår så er du vel bra brun allerede kan jeg tenke meg! :-)

Jeg misunner deg all den gode greske maten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...