Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så brun som du var i fjor og med det gode været i vår så er du vel bra brun allerede kan jeg tenke meg! :-)

Jeg misunner deg all den gode greske maten!

Ja, jeg er vel brun, men ser det ikke selv. Pappa lurte på om jeg hadde smurt skokrem på meg *flir*

Jeg måtte antagelig søke asyl for å komme inn til Norge igjen, men, men.....ler...

Jeg gruer meg til å sitte på flyet uten røyk - attpå til.

Fortsetter under...

Ja, jeg er vel brun, men ser det ikke selv. Pappa lurte på om jeg hadde smurt skokrem på meg *flir*

Jeg måtte antagelig søke asyl for å komme inn til Norge igjen, men, men.....ler...

Jeg gruer meg til å sitte på flyet uten røyk - attpå til.

Ja akkurat det er et helvete! Sist jeg fløy garderte jeg meg med nikotinplaster.

Du får passe på og ta bikinibilde siste dagen på Kreta da så du har minner om brunfargen! :-)

Takk skal du ha, så koselig av deg.

Har litt reisefeber, men det skal bli utrolig deilig også.

:-)

Klart du har reisefeber, det skjønner jeg kjempe godt.

Men sørg nå for å kose deg skikkelig og bare tenke på deg selv. Går ut fra at mann og barn blir hjemme?

God tur

Klem fra

Klart du har reisefeber, det skjønner jeg kjempe godt.

Men sørg nå for å kose deg skikkelig og bare tenke på deg selv. Går ut fra at mann og barn blir hjemme?

God tur

Klem fra

Sambo blir med, jeg turte ikke annet. Min datter blir hos min mor og min sønn skal jobbe for min søster.

Han kom inn på førstevalget sitt og jeg er kjempestolt av han. Til tross for sykdom har han et snitt som er helt vanvittig. Kompisen står som nr. 17 på ventelisten og han er ikke akkurat dum han heller.

Jeg må bare skryte, for han er noe for seg selv.

Du da? Den bikkja di blir jeg aldri klok på. Hva er den en blanding av? Og ellers er det vel ingen som har kastet stein eller noe annet :-)

Sambo blir med, jeg turte ikke annet. Min datter blir hos min mor og min sønn skal jobbe for min søster.

Han kom inn på førstevalget sitt og jeg er kjempestolt av han. Til tross for sykdom har han et snitt som er helt vanvittig. Kompisen står som nr. 17 på ventelisten og han er ikke akkurat dum han heller.

Jeg må bare skryte, for han er noe for seg selv.

Du da? Den bikkja di blir jeg aldri klok på. Hva er den en blanding av? Og ellers er det vel ingen som har kastet stein eller noe annet :-)

Da får dere jo en skikkelig kjærlighetsferie*s*

Og du har all grunn til å være stolt av sønnen din:o) Utrolig flott at han gjør det så bra på skolen. (du ante ikke at du hadde så gamle barn jeg)

Her går alt bare bra. Ungene storkoser seg i sommerferien. I dag var vi på hytta, sambo bygde trapp mens jeg tok ungene med meg på bergan og fisket. Det var egentlig 11 åringen som skulle fiske, men han ble så fasinert av mamman sin som fikk så mye fisk*s* Fikk tre store torsk og to sei. Og vet du hva? Jeg bløgga dem alle sammen:)Hadde aldri trodd jeg skulle hæle det. Men morsomt var det:o)

Bamse, hunden vår er 3/4 collie og 1/4 Schæfer. Han er egentlig ikke mye lik en collie selv om han er mest det da:)

Ingen har kastet stein, det ser ut til at det er stopp med. Minstejenta har lært å takle avvisning på en annen måte heldigvis:o) Men slossing er det mye av her for tiden. Du kan vel si det slik at søskenkjærligheten blomstrer på det sterkeste nå i ferien:o)

Du har sett bilder av Bamsen min? Om ikke finner du ett her, det er tatt for noen dager siden.

http://www.fullthus.com/fotoalbum/gallery/solsikke/aab

Du foresten, du aner ikke hvor mye jeg misunner deg den sydenturen*s* Drømmer masse, men brukte arven på ny bil så da må jeg vel vente noen år.

Da får dere jo en skikkelig kjærlighetsferie*s*

Og du har all grunn til å være stolt av sønnen din:o) Utrolig flott at han gjør det så bra på skolen. (du ante ikke at du hadde så gamle barn jeg)

Her går alt bare bra. Ungene storkoser seg i sommerferien. I dag var vi på hytta, sambo bygde trapp mens jeg tok ungene med meg på bergan og fisket. Det var egentlig 11 åringen som skulle fiske, men han ble så fasinert av mamman sin som fikk så mye fisk*s* Fikk tre store torsk og to sei. Og vet du hva? Jeg bløgga dem alle sammen:)Hadde aldri trodd jeg skulle hæle det. Men morsomt var det:o)

Bamse, hunden vår er 3/4 collie og 1/4 Schæfer. Han er egentlig ikke mye lik en collie selv om han er mest det da:)

Ingen har kastet stein, det ser ut til at det er stopp med. Minstejenta har lært å takle avvisning på en annen måte heldigvis:o) Men slossing er det mye av her for tiden. Du kan vel si det slik at søskenkjærligheten blomstrer på det sterkeste nå i ferien:o)

Du har sett bilder av Bamsen min? Om ikke finner du ett her, det er tatt for noen dager siden.

http://www.fullthus.com/fotoalbum/gallery/solsikke/aab

Du foresten, du aner ikke hvor mye jeg misunner deg den sydenturen*s* Drømmer masse, men brukte arven på ny bil så da må jeg vel vente noen år.

"Bløgga" hva er det - det samme som å renske?

Sønnen min begynner andre året på vgs til høsten:-) Tidlig ute jeg skjønner du.

I dag har han vært hos frisøren og klippet av lokkene sine og jeg har fått det ærefulle oppdraget og farge håret hans svart/rødt. Kan ikke si jeg likte det, men han ble jo søt da. "Uff, du får nå pinadø lurt meg til alt også da" - sa jeg til han.

Ja, ja, det kunne jo vært verre :-)

Bamse er søt.

Annonse

"Bløgga" hva er det - det samme som å renske?

Sønnen min begynner andre året på vgs til høsten:-) Tidlig ute jeg skjønner du.

I dag har han vært hos frisøren og klippet av lokkene sine og jeg har fått det ærefulle oppdraget og farge håret hans svart/rødt. Kan ikke si jeg likte det, men han ble jo søt da. "Uff, du får nå pinadø lurt meg til alt også da" - sa jeg til han.

Ja, ja, det kunne jo vært verre :-)

Bamse er søt.

Nei bløgga er ikke å renske, det har jeg ikke gjort ennå. Når man bløgger fisken tar man livet av den.

Du må være en stilig mor som godtar å farge håret til sønnen din sort og rødt*s* Min mamma farget aldri mitt hår, ikke en gang i voksen alder:)

Bamse er søt ja, litt spesiell sak også er han så god*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...