Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig alle råd jeg kan få :o(

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre, prøvde å ordne opp selv, men fant ut at det ikke går. Her forleden fant jeg en del brev i kjelleren. Brevene var til mamma, men jeg kjennte fort igjen skriften fra avsenderen. De var fra pappa, så jeg gjorde kanskje noe dumt(?) Jeg leste dem, men i hvertfall i de brevene sto det mye som virkelig ga meg en knekk. Der sto det mange ting som mamma har holdt skjult for meg i alle år, ting rundt overgrepene og sånn. Ting hun har jugd om når jeg har spurt. Han skrev gang på gang at han ikke hadde gjort det, og at de måtte finne ut sammen hvem som hadde gjort det!

Så det jeg lurer på er hva skal jeg gjøre???

Tenk hvcis det ikke er han, han var så overbevissende i brevene, men det er vel bare hans syke måte å slippe unna på eller hva? Skal jeg si til mamma at jeg har finni dem eller er det dumt? De var jo ikke til meg?

Hjeeeelp!!!

Klem fra en redd, usikker og forvirret Susi18

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...