Gjest Dipsey Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei.. Bruker som regel å være i forum for ufrivillig barnløshet, men siden jeg har sluttet/holdt opp å røyke fra og med i dag, så tenkte jeg at jeg kan jo stikke innom her også en tur. Joda, nå skal vi til med prøverørsbefruktning til høsten og gleder oss masse. Dette er grunnen til at jeg legger vekk sigaretten. Skal i alle fall vite at om det går galt, så var det ikke pga. røyken.....virker det helt nils å si sånt??? Er en tanke stresset i dag. Bruker litt tyggis, men fint lite. Hadde en liten seremoni i går, og brant alle røykene som var igjen.... I dag har jeg flere ganger nesten reist meg opp for å ta en røyk....gammel vane vond og vende.... Vel, lykke til alle som slutter og holder opp. Jeg kommer til å følge med... kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63687-i-dag-er-det-slutt-ivf-nestejippi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Gratulerer!! Du får støtte deg til forumet om noen dager når du ikke husker alle argumentene du hadde for å slutte *smiler* Men du har jo en veldig inspirerende grunn skjønner jeg:) Jeg sluttet i mars i forbindelse med en omfattende operasjon jeg skulle ha. Hadde også en slags seremoni på altanen på dette privatsykehuset i utlandet, skulle markere starten på et nytt og bedre liv med en mindre smertefull tilværelse og tok røyken i samme slengen, he-he. Lå i morfinrus i godt og vel en uke, så jeg slapp de verste fysiske abstinensene.Juhuu:) Det pussige etterpå er at jeg drømmer at jeg røyker, jeg setter meg også fortsatt blant røykere på caféer, og jeg forsvarer røykere fremdeles. Og hvis røykere eller ex-røykere kommer med positiv reaksjon på at jeg klarte å slutte er det hyggelig, men hvis ikke-røykere forteller meg hvor bra det er at jeg har sluttet har det ingen betydning -de vet ikke hva de snakker om:) Masse lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/63687-i-dag-er-det-slutt-ivf-nestejippi/#findComment-282887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.