Gå til innhold

YIIIIIIHAAAAA!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Ja,jøss.Har sittet klistra til radioen i hele dag jeg.

HURRA!

(snill i dag, OG solidarisk)

Er en smule usikker på hva dere snakker om.....hehe. Men siden det er ei sykkelgal bærte som har skrevet innlegget så regner jeg med at det har noe å gjøre med Tour de France (skrives det slik??).

Eller e æ helt på finnmarksvidda???

Okke som. Æ rydde i kjellern. Pizza og vin i kveld og gubben skal se "De syv uovervinnerlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja,jøss.Har sittet klistra til radioen i hele dag jeg.

HURRA!

(snill i dag, OG solidarisk)

Dette er STOOORT! Første gang på tre år at noen har slått Armstrong på tempoetappa i TdF. Også med 11 sek da! :-)))

Nå må jeg lage middag. Venter innrykk fra ulvehiet, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Er en smule usikker på hva dere snakker om.....hehe. Men siden det er ei sykkelgal bærte som har skrevet innlegget så regner jeg med at det har noe å gjøre med Tour de France (skrives det slik??).

Eller e æ helt på finnmarksvidda???

Okke som. Æ rydde i kjellern. Pizza og vin i kveld og gubben skal se "De syv uovervinnerlige".

Du er ikke på vidda, Snoopy-snupp. Jadda, her går det for seg, er faen meg helt svett jeg. *Puh*

Må stikke, sultne ulver kommer til middag. :-)

Klemz til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy_Syttifire

Dette er STOOORT! Første gang på tre år at noen har slått Armstrong på tempoetappa i TdF. Også med 11 sek da! :-)))

Nå må jeg lage middag. Venter innrykk fra ulvehiet, he he.

Ganske samkjørt vi, leverer innlegg nøyaktig samtidig. Presisjon av ypperste klasse spør du meg.

*tusler ned i kjelleren igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoopy_Syttifire

Du er ikke på vidda, Snoopy-snupp. Jadda, her går det for seg, er faen meg helt svett jeg. *Puh*

Må stikke, sultne ulver kommer til middag. :-)

Klemz til deg!

Samtidig igjen.....hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Der ser du, det blir spennende likevel? :-))

Jepp! :-)

Tipper det var en i heimen hos deg som også var fornøyd?

Nå har jeg sendt pakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :-)

Tipper det var en i heimen hos deg som også var fornøyd?

Nå har jeg sendt pakka.

Jeg har ikke gidda å spurt han, da vi kom hjem lå han på sofaen som et slakt og leiligheta stinka øl, sølt på tastaturet har han også gjort så jeg holdt på i 15 min. før jeg kom meg inn i Windows.

Ikke har han vært på posthuset som han lovde, jeg får ta det i morgen! Det eneste han har klart å gjort på hele dagen uten om å lage seg mat er å brette sammen noen klær! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har ikke gidda å spurt han, da vi kom hjem lå han på sofaen som et slakt og leiligheta stinka øl, sølt på tastaturet har han også gjort så jeg holdt på i 15 min. før jeg kom meg inn i Windows.

Ikke har han vært på posthuset som han lovde, jeg får ta det i morgen! Det eneste han har klart å gjort på hele dagen uten om å lage seg mat er å brette sammen noen klær! :-/

Hmmm, treig gubbe? :-/

Høvdingen har hatt gitarkameratene på besøk i kveld. Dunka fælt ei stund der inne, men nå har de forlatt åstedet, he he.

Snuppa kom tilbake i kveld, hadde kost seg veldig inne hos Wulfi og hestene. Nå blir hun hjemme til fredag, da er det tid for telttur med storebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, treig gubbe? :-/

Høvdingen har hatt gitarkameratene på besøk i kveld. Dunka fælt ei stund der inne, men nå har de forlatt åstedet, he he.

Snuppa kom tilbake i kveld, hadde kost seg veldig inne hos Wulfi og hestene. Nå blir hun hjemme til fredag, da er det tid for telttur med storebror!

Der minnet du meg på at jeg måtte sende SMS til moren min. Da hun kom hjem etter en tur på søndagen satt faren til André i sofaen, André dro med han og hadde ikke kommet tilbake i går så jeg lurer på om han er hos moren min eller hos faren! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Der minnet du meg på at jeg måtte sende SMS til moren min. Da hun kom hjem etter en tur på søndagen satt faren til André i sofaen, André dro med han og hadde ikke kommet tilbake i går så jeg lurer på om han er hos moren min eller hos faren! :-)

Ikke alltid like greit å ha oversikten på disse ungene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid like greit å ha oversikten på disse ungene. ;-)

Nei, og han blir jo 19 år 22. august så jeg burde vel slutte å prøve å ha oversikten, men jeg har bare ikke vennet meg til det enda! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...