Gå til innhold

Vestfold - noen som vil redde kattunge fra avlivning ?


Daisy57

Anbefalte innlegg

Har hørt om 3 kattunger på Nøtterøy Dyreklinikk som skal avlives imorgen dersom de ikke får nye hjem.

Det er mulig jeg tar en selv, men har 2 fra før...

Det dreier seg om 2 hanner og 1 hunn, korthårete. Hannene er makrellstripet.

Send meg en e-mail så fort som mulig dersom du er interessert eller ta direkte kontakt med dyreklinikken før imorgen kl. 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nordlandspi

Svar på dette innlegget dersom du er interessert, jeg vil da få e-mail.

Jeg bor dessverre langt unna, og kan derfor ikke ta en. Ellers ville jeg selvsagt. Men tror du at du kan ta alle, og så omplassere den ene etterpå? Det er alltid noen som vil ha kattunger vet du. Mye lettere enn de eldre. Håper du greier å redde alle, det hadde vært så synd om den ene fikk et så kort liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor dessverre langt unna, og kan derfor ikke ta en. Ellers ville jeg selvsagt. Men tror du at du kan ta alle, og så omplassere den ene etterpå? Det er alltid noen som vil ha kattunger vet du. Mye lettere enn de eldre. Håper du greier å redde alle, det hadde vært så synd om den ene fikk et så kort liv.

Går nok ikke dessverre, jeg har 2 katter (jenter) fra før og måtte godsnakke med resten av familien for å få til 1.

Jeg gruer meg til å måtte velge mellom de 2 guttepusene, den jeg ikke tar blir avlivet i kveld... Men jeg vet de blir avlivet på en human måte, det er det dessverre ikke alle som blir. Likevel blir det hjerteskjærende. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...