Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med brystvortene mine. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men det ser ut til at hele brystvortene er "hovne". Det er ikke noe skille, altså, den lille "vorta" i midten stikker seg ikke lenger ut enn "det brune" rundt, men ALT går utover som en hoven propp! Jeg er bare fornøyd med dem når jeg fryser, for da ser de normale ut. Er det noe galt? Kan jeg gjøre noe med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63744-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionkvinne

Hei,

Jeg vet hva du mener. Mine brystvorter (hele området) var likedan hos meg. Eneste gangene jeg også var 'fornøyd' med dem var når jeg frøs. Men har i ettertid sett på flere bilder at det er nokså mange som har dette. Hos meg forandret dette seg nokså mye da jeg fikk barn og ammet. Om det var ammingen som gjorde det eller om det rett og slett var hormonforandringer i kroppen etter fødselen tør jeg ikke si. Men nå føler jeg meg 'normal' hvis det kan sies sånn. Det er nok helt normalt for vi er jo alle forskjellige, men jeg hadde faktisk komplekser for dette..... Sikkert helt uten grunn - men når en først har begynt å henge seg opp i det er det ikke lett å glemme. Det er nok mest du som tenker på dette! Prøv å godta som du er - mange er like deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63744-brystvorter/#findComment-285259
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...