Gå til innhold

Danse tett,men junior...


Gjest Stomperud

Anbefalte innlegg

Gjest Stomperud

Hvordan tenker dere damer når dere danser med en dere ikke kjenner eller kjenner litt,og kmerker at tissemannen hans er oppegående.

Jeg har det problemet og føler meg hemmet av det.

Er det lurt å spøke det bort?

Hvordan skal jeg ordlegge meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Tar det som et kompliment

:-)

Man kan jo bli forlegen -kommer an på om man kjenner personen eller ikke, men generelt tar iallefall jeg det med humor.

Du kan jo ta den gamle gode om nøkkelknippet i bukselomma da *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det som et kompliment

:-)

Man kan jo bli forlegen -kommer an på om man kjenner personen eller ikke, men generelt tar iallefall jeg det med humor.

Du kan jo ta den gamle gode om nøkkelknippet i bukselomma da *s*

Eller at jeg har en banan i lommen, og ikke at jeg er så glad for å se deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Hvis jeg danser med en som har en hard en tenker jeg at han er sexpervo, og kommer meg helsikes fort bort!

Hvis dette er et problem for deg, så kan du på forhånd stikke snurrilen din ned mellom bena og bakover. Det er lettere å forklare kulen bak på buksa som store hemmoroider, enn å bortforklare det faktum at du blir kåt bare av å danse litt.

Hilse kloke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg danser med en som har en hard en tenker jeg at han er sexpervo, og kommer meg helsikes fort bort!

Hvis dette er et problem for deg, så kan du på forhånd stikke snurrilen din ned mellom bena og bakover. Det er lettere å forklare kulen bak på buksa som store hemmoroider, enn å bortforklare det faktum at du blir kåt bare av å danse litt.

Hilse kloke

Det der var jo nesten bedre enn mitt forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier alltid å skylle på mobilen min når det skjer.

Nå skylder jeg for øvrig på mobilen også når det ikke skjer, og det framkaller alltid en god latter.

Jeg tror damene bare liker sånt. Føler seg veldig deilige eller noe sånt. En gang når jeg var veldig ung merket jeg at det der skjedde på byen, og hun dama jeg dansa med, ond i sinnet som hun var, gnei seg mot meg til jeg kom.

Det var flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gomle

Jeg liker det ikke!! Kanskje du skulle danse litt mindre tett? ELler ha litt trangere undertøy på som holder den litt på plass. Den skal være ganske hard og man skal danse ganske tett før den merkes.

(Dette kommer jo litt an på størrelsen da selvsagt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...