Gå til innhold

typisk DOL


Gjest liker ikke forandringer

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke forandringer

Etter hver eneste sommerferie er det forandringer på DOL. Jeg skjønner jo ingenting jo! Irriterende at ikke alla innlegga i en tråd kommer opp samtidig. Det går jo ikke an å finne "orginalinnlegget"!!!!??

MøkkkaDOL!!

Hilsen en som har hatt ferie i snart fire uker og har ca like mye ferie igjen...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liker ikke forandringer

Forandringer er et gode.

nei nei nei, jeg liker det gamle og trygge.

Det blir vel bra bare jeg finner ut av dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Hei,

Er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener, men hvis du mener fra "100 nyeste", har alle titler der to linker. En rett til innlegget (som gjør at du slipper å laste en hel side) og en link til "Se tråd" som tar deg til hele tråden (Slik det alltid har vært).

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener, men hvis du mener fra "100 nyeste", har alle titler der to linker. En rett til innlegget (som gjør at du slipper å laste en hel side) og en link til "Se tråd" som tar deg til hele tråden (Slik det alltid har vært).

Vennlig hilsen

Hei,

Det er jo ikke helt "slik det alltid har vært", fordi linken bak "Se tråd" tar deg til *roten* av tråden, og ikke til selve innlegget (slik linken før gjorde).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandringer er et gode.

Enig med du! Hjernene våre trenger et minimum av trim. Spesielt de som ikke trimmer hjernemassene sine, blir forvirret og vil ha "det gode gamle".

mvh studenten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns alt går meget bedre i dag:-)

Hei,

Er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener, men hvis du mener fra "100 nyeste", har alle titler der to linker. En rett til innlegget (som gjør at du slipper å laste en hel side) og en link til "Se tråd" som tar deg til hele tråden (Slik det alltid har vært).

Vennlig hilsen

Takk! Nå er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...