Gå til innhold

Er det bare jeg som...3


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...ville trivdes med en sånn situasjon:

En kollega av meg fortalte her forleden at han var på vei hjem fra jobb. Stakk innom en bensinstasjon, og så en (ifølge han..) ubeskrivelig deilig dame. Totalt trivsel var hun visstnok. Kropp som et reine ville, og ellers grusomt tagbar med et rumpeparti som (også i følge han) ikke lignet grisen.

Det med at rumpepartiet ikke ligner grisens, det er trivsel så jeg forsto at det her var snakk om en dame av kaliber.

Mens han siklet kom hun bort til han og banket på vinduet hans. Han lukket opp vinduet, og sa hei sveits, hur mår ni, du gamla du fria. Jeg er usikker på at det var akkurat det han sa, men det var nok tilnærmet noe slikt som rant ut av hans munn.

Dama, som (som sagt, i følge han..) var trivsel som et reine ville, spurte rett ut om han ville være med henne til syden, NÅ! Gratis billett! Alt inkludert, og hun fortalte videre at hennes venninne som egentlig skulle bli med henne, hadde blitt syk i siste sekund, og siden han så så hyggelig ut, der han satt og siklet, tilbød hun min kollega å få sin venninnes billett.

Han ble noe forfjamset, selvsagt, men måtte takke nei da han var gift på andre året.

Jeg hadde selvsagt sluppet alt jeg hadde i hendene, parkert bilen der og da, kjøpt meg noen stringtruser og kastet meg inn i hennes bil med henne, men det gjorde ikke han.

Er han homse, riv ruskende gal, eller går de to tingene i hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde sikkert vært innmari vanskelig å overtale kona om å slippe skillsmisse etterpå (?), det kan hende det var hensynet til den dyre affæren (altså skilsmissen) som gjorde at han ble?

Litt annen vri... En mann var med venninnen min hjem på lørdag og pratet til langt på natt, i og med at vi var flere som var der tok det ganske lang tid før han hadde henne alene - da var klokka allerede halv åtte - så ringte kona hans - da han la på sa venninna mi "Jeg regner ikke med at det der var mora di. Er du gift eller?" Og det var han - men han trengte å piffe opp sex livet sitt litt. "Jeg har ikke tenkt å piffe opp noe som helst jeg - dra hjem og sov." Ja men nå hadde jo han fått lov til å være ute til (søndags)kveld, da - og hun (venninnen min) så ut som hu trengte en omgang, han hadde så lyst til å prøve seg på SM... "Håper kjerringa di liker det da, der er døra!"

Ja, ja tabbekvoten er ikke brukt opp skjønner jeg...

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert vært innmari vanskelig å overtale kona om å slippe skillsmisse etterpå (?), det kan hende det var hensynet til den dyre affæren (altså skilsmissen) som gjorde at han ble?

Litt annen vri... En mann var med venninnen min hjem på lørdag og pratet til langt på natt, i og med at vi var flere som var der tok det ganske lang tid før han hadde henne alene - da var klokka allerede halv åtte - så ringte kona hans - da han la på sa venninna mi "Jeg regner ikke med at det der var mora di. Er du gift eller?" Og det var han - men han trengte å piffe opp sex livet sitt litt. "Jeg har ikke tenkt å piffe opp noe som helst jeg - dra hjem og sov." Ja men nå hadde jo han fått lov til å være ute til (søndags)kveld, da - og hun (venninnen min) så ut som hu trengte en omgang, han hadde så lyst til å prøve seg på SM... "Håper kjerringa di liker det da, der er døra!"

Ja, ja tabbekvoten er ikke brukt opp skjønner jeg...

hilsen

Hehe, fyren klinte til ja! Imponerende, men er man først der han var kunne man like gjerne gi gjernet meg en gang :)

S/M er sikkert hyggelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fyren klinte til ja! Imponerende, men er man først der han var kunne man like gjerne gi gjernet meg en gang :)

S/M er sikkert hyggelig det!

Synes egentlig han ble litt rar etterhvert skjønner du... Han var hyggelig helt først og kjekk selv om det hadde mye å gjøre med alkoholinntaket vårt (han hadde visst vært direkte stygg ca kl 7.45 - rett før han gikk)... Men han drev og klaska henne på rompa hele tiden og da hun skulle sette seg i taksien tuppa han henne bak...

hm... 35 år og oppføre seg slik... det er ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig han ble litt rar etterhvert skjønner du... Han var hyggelig helt først og kjekk selv om det hadde mye å gjøre med alkoholinntaket vårt (han hadde visst vært direkte stygg ca kl 7.45 - rett før han gikk)... Men han drev og klaska henne på rompa hele tiden og da hun skulle sette seg i taksien tuppa han henne bak...

hm... 35 år og oppføre seg slik... det er ille...

Hehe, ja, det er lite stilfullt..

Menmen.. det er mye rare mennesker, og alkoholinntaket kan jo selvsagt ha noe å si, men det får vel være grenser.

Det er kjipt det der med øl-briller, i hvertfall om man skulle våkne opp på morran med en helt annen skapning enn det man la seg med...

Hehe, tuppet henne bak, ja... Sikkert en ustabil person, eller han trenger å oppfriske sine sjekkekunnskaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...